jonas_blomster Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 er det noen som vet om denne kan drives trådløst med Bluetooth? takk Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) I følge treff nr. 2 på google, ja. EDIT: og da søkte jeg på Canon PIXMA MP500 bluetooth Endret 28. oktober 2006 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Typho Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dette kan jeg bekrefte. Har prøvd på min egen. Bare å plugge en bluetooth adapter i USB porten på printeren Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 er det en spesiel type bluetooth adapter jeg må bruke? eller kan jeg bruke hvilken som helst? bare å kjøpe en til pcen og en til printeren? takk for svar Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 skal man bruke 2 helt vanlige bluetooth usb "penner"? den kontakten jeg koblet USBen til før er jo sånn anderledes kontakt. men er en vanlig USB foran, er det i denne jeg skal koble bluetoothen? takk Lenke til kommentar
thorarildv Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 er det en spesiel type bluetooth adapter jeg må bruke? eller kan jeg bruke hvilken som helst? bare å kjøpe en til pcen og en til printeren? takk for svar 7287969[/snapback] Jeg har en Mp800R. Bruker den rimeligste bluethoot adapteren på markedet. Fra Clas Ohlson. Funker helt bra. Bare å plugge den i, så gjør du resten fra pc'n. Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg bruker også en adapter fra Clas Ohlson ( 149 penger ) og den fungerer fin fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå