Keneto Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) jeg får ikke til å brenne ut musikk fra brennern min! når jeg har lagt inn musikken å skal brenne, brenner dn 9% å så kommer det opp at brenningen mislyktes. er det noen instillinger jeg må gjøre? har prøvet mange ganger men får bare opp samme svar. har også prøvet å stilt ned hastigheten men det virker heller ikke. har en: NEC DVD-brenner ND-3550 IDE Black OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314090 og har brukt Verbatim cd-r 52x 700 mb får: brenning mislyktes ved 48x prøvde med 40x men fikk samme melding. har Nero Express 6. får det bare når jeg brenner musikk tusen takk for alle svar Endret 28. oktober 2006 av Keneto Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hva er feilmeldinga du får? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hvordan brenne program bruker du? brenner du musikk eller data? Lenke til kommentar
Keneto Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 får: brenning mislyktes ved 48x prøvde med 40x men fikk samme melding. har Nero Express 6. får det bare når jeg brenner musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå