Zungam Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei... Jeg har en søster i Polen som for tiden har dårlig internett forbindelse siden hun surfer på et usikret trådløst nett og tilkoblingen der er svak... Hun og romvenninnen har kjøpt et modem-abonnement på 512 kb hastighet...problemet er at bare 1 kan være på internett samtidig... Internett-levereandøren heter neostrada tp....søkte på google men bare polsk tekst er tilgjengelig...skjønner ikke en dritt... Mitt spørsmå er derfor...Er det ikke mulig å kjøpe en trådløs router...koble routeren til modemet slik at det blir trådløst... Hjemme hos meg har jeg jo trådløst internett...men her får jeg det igjennom lyse sitt bredbånd pakke på 6mB...bredbånd er jo noe helt annet...så jeg lurer derfor på om det er mulig å gjennomføre det? Har dere tips til hvordan de kan få seg trådløst internett på andre måter...tror at de bare får levert dette modem systemet....er ikke sikker....de har ikke peiling på data heller så de trenger masse tips... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Sannsynligvis er dette bredbån på lik linje med det du har (grunnet bredden på nettet) og da skal det være mulig å kjøpe en trådløs router så de får kommet seg på nett samtidig Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 så da er det samme prinsippe... bare koble til routeren til modemet og koble seg på trådløst? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 så da er det samme prinsippe...bare koble til routeren til modemet og koble seg på trådløst? 7169500[/snapback] Det skal bare være det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå