Gå til innhold

rep med brood of Nozdormo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
13000/21000 revered og vet ikke andre måter å få rep på? ebay ftw? :p

7168464[/snapback]

 

Ebay vil ikke kunne hjelpe stort.

7168497[/snapback]

:!:

7169535[/snapback]

 

Med mindre farmers som selger tjenestene sine på ebay har startet å farme AQ40 og den slags er det nok lite håp for en som vil ha rep med BON utenom å gjøre det på gamle måten.

 

Min guild gjorde følgende: Første pack i AQ40 er 4(?) anubisath defenders, drepte 3 så stakk alle ut. Og fortsatte helt til vi var neutral. Så tok vi bosser, sparte på insignias og alt i alt gikk det ganske så fort å få opp repen sin. Selvsagt hjelper det å komme så langt som mulig. Twins for eksempel gir rep når de dør og dropper en insignia hver. Vanskelig er de ikke heller egentlig, bare folk lærer å unngå ett par små ting.

Lenke til kommentar
13000/21000 revered og vet ikke andre måter å få rep på? ebay ftw? :p

7168464[/snapback]

 

Ebay vil ikke kunne hjelpe stort.

7168497[/snapback]

:!:

7169535[/snapback]

 

Med mindre farmers som selger tjenestene sine på ebay har startet å farme AQ40 og den slags er det nok lite håp for en som vil ha rep med BON utenom å gjøre det på gamle måten.

 

Min guild gjorde følgende: Første pack i AQ40 er 4(?) anubisath defenders, drepte 3 så stakk alle ut. Og fortsatte helt til vi var neutral. Så tok vi bosser, sparte på insignias og alt i alt gikk det ganske så fort å få opp repen sin. Selvsagt hjelper det å komme så langt som mulig. Twins for eksempel gir rep når de dør og dropper en insignia hver. Vanskelig er de ikke heller egentlig, bare folk lærer å unngå ett par små ting.

7173285[/snapback]

trur han som sa "Ebay ftw" mente han hadde kjøpt brukern sin på ebay ;)

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
neh, ikke ebay her igården. vi har aq40 på farm, men klarte å prestere å ta +defense ring rewarden i tanaris, og den får jeg ikke byttet til healing ringen før jeg er exalted visstnok..

7174552[/snapback]

 

Hahaha. Du er ikke den første som har gjort det :)

Lenke til kommentar
neh, ikke ebay her igården. vi har aq40 på farm, men klarte å prestere å ta +defense ring rewarden i tanaris, og den får jeg ikke byttet til healing ringen før jeg er exalted visstnok..

7174552[/snapback]

Tror Game-Masters har muligheten til å endre ringen innen 24 timer fra du mottok ringen, ikke sikker thou ;)

7175012[/snapback]

Gamemasters har mulighet til hva de vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...