macba Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har prøvd å legge til ny maskinvare men det funket ikke. Har ikke noe cd eller sånne ting. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
macba Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Har prøvd å legge til ny maskinvare men det funket ikke. Har ikke noe cd eller sånne ting. Hva skal jeg gjøre? 7167753[/snapback] noen som vet? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Du skal ikke "bumpe"/spørre igjen før det er gått 24 timer.. Du må legge inn drivere, disse finner du på hjemmesiden til produsenten av hovedkortet. Vet du hva det heter? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Du må legge inn drivere, disse finner du på hjemmesiden til produsenten av hovedkortet. evt. lydkortet Lenke til kommentar
macba Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Du må legge inn drivere, disse finner du på hjemmesiden til produsenten av hovedkortet. evt. lydkortet 7169416[/snapback] jeg tror lydkortet er i hovedkortet eller noe sånt hvis det går ant? Hvis ikke, så vet jeg ikke hva det heter.. Er det noen måter å finne det ut? Lenke til kommentar
dopus Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 hvilket hovedkort har du da. Nvidia har lykort driverne som en del av hovedkort driver innstalasjonen. Mens via og andre brikke prodsuenter ofte har driverne for seg selv. Så finn ut hvilket hovedkort du har. Gå inn på oppgitt modell og finn lydkort driverne. Eventuelt dersom produsenten har auto update programmvare som for eksempel msi og asus har så trenger du kunn å laste ned det programmet når du kjørere dette prgrammet finner det ut hvilken maskinvare du har og gi råd om hvilke drivere du trenger å innstallere for deretter å laste ned disse driverne. Lenke til kommentar
macba Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 hvilket hovedkort har du da. Nvidia har lykort driverne som en del av hovedkort driver innstalasjonen. Mens via og andre brikke prodsuenter ofte har driverne for seg selv. Så finn ut hvilket hovedkort du har. Gå inn på oppgitt modell og finn lydkort driverne. Eventuelt dersom produsenten har auto update programmvare som for eksempel msi og asus har så trenger du kunn å laste ned det programmet når du kjørere dette prgrammet finner det ut hvilken maskinvare du har og gi råd om hvilke drivere du trenger å innstallere for deretter å laste ned disse driverne. 7169623[/snapback] vet ikke helt. Hvordan kan jeg finne det ut? Lenke til kommentar
macba Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) brukte everest til å finne det ut. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Felt VerdiHovedkortegenskaper Hovedkort ID 06/27/2006-K8M800-8237-6A7L1M4FC-00 Hovedkort MSI K8MM-V (MS-7142) Frontside buss egenskaper Bustype AMD Hammer Virkelig klokkehastighet 200 MHz Effektiv klokkehastighet 200 MHz HyperTransport klokkehastighet [ TRIAL VERSION ] Minnebuss egenskaper Bustype DDR SDRAM Busbredde 64-bit DRAM:FSB forhold CPU/11 Virkelig klokkehastighet 164 MHz (DDR) Effektiv klokkehastighet 327 MHz Båndbredde [ TRIAL VERSION ] MB/s Chipsetbuss egenskaper Bustype VIA V-Link Busbredde 8-bit Virkelig klokkehastighet 67 MHz (ODR) Effektiv klokkehastighet 533 MHz Båndbredde 533 MB/s Hovedkort fysisk informasjon CPU sokler 1 Socket 754 Ekspansjons sokler [ TRIAL VERSION ] RAM sokler 2 DDR DIMM Integrerte Enheter Audio, Video, LAN Formfaktor Micro ATX Hovedkortstørrelse 190 mm x 240 mm Hovedkort chipset K8M800 Ekstra egenskaper/kjennetegn [ TRIAL VERSION ] Hovedkort produsent Firmanavn Micro-Star International Produktinformasjon http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ro_mbd_list.php BIOS nedlasting http://www.msi.com.tw/program/support/bios...pt_bos_list.php er ikke hovedkortet mitt MSI K8MM-V (MS-7142) ?? Endret 28. oktober 2006 av macba Lenke til kommentar
dopus Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 ser sånn ut. Last ned msi live update fra msi sine hjemmesider. Den ser eventuellt hvilke drivere du trenger og ett klikk på linken i live update så lastes den ned og innstalleres. Bare å følge instruksene programmet gir deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå