Gå til innhold

Epic: Gears of War kan ikke kjøres på PS3


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes GoW er et oppskrytt spill. 100 % linært. Det vil si kun fremover. Man kan variere å gå 50 m til siden. Grafikken er kul, men det blir som KillZone eller hva det het på Xbox. Det som blir interessant å se er om PS3 får like bra grafikk el. bedre på andre spill med litt mer innhold. Black var også et av disse spillene som ble skrytt opp i skyene. Så kom det og, boom, drittdårlig.

7167828[/snapback]

 

Det sier ikke teamxbox

 

Ok, so me and Dale spent the day at Epic for their Backstage Pass event with a bunch of attendees who played the multiplayer mode for the entire afternoon.

 

I have to say, I've never seen such a great looking multiplayer shooter anywhere. I was amazed at how much detail there was, specially since usually the multiplayer modes are where a lot of graphical detail and power is scaled back to allow for playability. In this case the game is pure eye candy without sacraficing any gameplay as far as I could tell in the time spent with it.

 

We didn't get to touch the single player mode today, but were told to expect just as impressive graphics and then some.

 

If multiplayer looked good enough to make Gears the best looking shooter I've ever seen, I can't even begin to imagine how amazing the single player will be.

 

Stay tuned next week, as we'll be posting our coverage of the event including a pair of exclusive developer video interviews with Cliffy B and the game's producer. We also managed to get some feedback from the players after having their first look at the game in action. And of course, we will be posting our updated impressions to boot.

 

But for now, I just wanted to say how impressed I was with the game in it's latest form just before release. It's come a long way since E3 and my jaw was on the floor the entire afternoon!

 

Forget about the wait for Halo 3...Gears of War is only another week away!

 

Here's some pics I just uploaded BTW:

Link

7167870[/snapback]

 

Så du mener ikke at denne teksten ikke er annet enn en gigantisk hyllest til grafikken. Står ingenting her om at spillet er åpent og utifra tidligere artikler så er det nevnt at spillet er linært. Dette spillet er KUN laget for alle som synes grafikken er det viktigste. Jeg ønsker å se noe som kan spilles lenger enn 1 time før jeg blir lei.

Lenke til kommentar
Sikkert bare en myte som snart blir knust, slik som ryktet om Assasin's Creed AI-en. Det er et velkjent fenomen at PS3 er litt sterkere enn 360, og som Nitendo-fanboy har ikke Avanore rett til å klage, da Wii ligger lysår bak både 360 og PS3 når det gjelder kraft.

7167746[/snapback]

 

Myte nei, som tidligere sagt så var jo GoW og Epic grunnen til at Microsoft måtte bruke en billion dollar ekstra på utviklingen for at de måtte ha 512mb ram istedenfor 256.

Lenke til kommentar
Så du mener ikke at denne teksten ikke er annet enn en gigantisk hyllest til grafikken. Står ingenting her om at spillet er åpent og utifra tidligere artikler så er det nevnt at spillet er linært. Dette spillet er KUN laget for alle som synes grafikken er det viktigste. Jeg ønsker å se noe som kan spilles lenger enn 1 time før jeg blir lei.

7170222[/snapback]

Vet ikke helt hvor åpent du vil ha det jeg.

Men jeg vet hvertfall at jeg ikke har lyst til og kjøre i bil en time ene veien og sose rundt når spillet faktisk er ett Taktisk FPS spill!

 

Halo er jo også slik, og absolutt ingen som klagde på det? Fordi det er ett FPS spill!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor åpent du vil ha det jeg.

Men jeg vet hvertfall at jeg ikke har lyst til og kjøre i bil en time ene veien og sose rundt når spillet faktisk er ett Taktisk FPS spill!

 

Halo er jo også slik, og absolutt ingen som klagde på det? Fordi det er ett FPS spill!

7170265[/snapback]

 

Så GoW er et FPS. Huhh? Det visste jeg ikke. Utifra alle filmene og bildene jeg har sett så er det et 3. persons spill. Om å hjemme seg bak en stei og skyte, så flytte seg frem til neste stein og skyte er Taktisk, så må det være for folk som synes det er taktisk vanskelig å krysse gata på rød mann.

Lenke til kommentar
Så GoW er et FPS. Huhh? Det visste jeg ikke. Utifra alle filmene og bildene jeg har sett så er det et 3. persons spill. Om å hjemme seg bak en stei og skyte, så flytte seg frem til neste stein og skyte er Taktisk, så må det være for folk som synes det er taktisk vanskelig å krysse gata på rød mann.

7170303[/snapback]

Now youre just being difficult...

Lenke til kommentar

Det er feil at denne motoren når grensene

har dere spillt Splinter Cell : Dubble Agent?

 

den bruker unreal engine 2

husker dere at den har sett så bra ut før?

SC:DA ser da knakende godt ut, så se om et par år så er det mulig at om de er like flinke med denne motoren så vil nok 360'n vise mye bedre en dette når de får tid til å videre utvikle den det er alltid rom for forbedring av grafikk motorer

 

jeg tror GoW blir at spennende spill

og er veldig glad i COOP så jeg gleder meg.

dere som synes det ser kjedelig ut dere får jo bare velge å ikke kjøpe det da.

jeg tror nok jeg skal ha mye morro med det.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor åpent du vil ha det jeg.

Men jeg vet hvertfall at jeg ikke har lyst til og kjøre i bil en time ene veien og sose rundt når spillet faktisk er ett Taktisk FPS spill!

 

Halo er jo også slik, og absolutt ingen som klagde på det? Fordi det er ett FPS spill!

7170265[/snapback]

 

Så GoW er et FPS. Huhh? Det visste jeg ikke. Utifra alle filmene og bildene jeg har sett så er det et 3. persons spill. Om å hjemme seg bak en stei og skyte, så flytte seg frem til neste stein og skyte er Taktisk, så må det være for folk som synes det er taktisk vanskelig å krysse gata på rød mann.

7170303[/snapback]

:!: :!: Lo litt av det. Rød mann :D

 

Men at GOW ikke kunne kjøres på PS3 er jo det samme som at mange PS3 spill aldri ville vært mulige på 360. pga de har brukt kjærnene til Cell prosessoren og basert mye av spillet rundt nettopp det.

 

Den ene maskinen er bedre en den andre på en ting så er den andre bedre en den ene på det andre. (en lang og vanskelig setning som må leses 2 ganger)

 

Begge konsollene vil leve opp til hypen og vil gi mange mange mennensker spilleglede i årene fremover. De eneste som bryr seg om hvem som er sterkest er oss dumme folk på internett. Dette er bare mer avansert "min far er sterkere en din far" diskusjon ;)

Lenke til kommentar

Men dette er da bare et "utspill" for å få gears of war til å bli mer intressant .

Ville dem så kan dem. Ikke la dere lure.

release spilla til ps3 ser like bra ut som 2 genrasjons spilla på 360 . Så tror ikke det skal være noe problem uansett.

Endret av redflame
Lenke til kommentar
den bruker unreal engine 2

husker dere at den har sett så bra ut før?

SC:DA ser da knakende godt ut, så se om et par år så er det mulig at om de er like flinke med denne motoren så vil nok 360'n vise mye bedre en dette når de får tid til å videre utvikle den det er alltid rom for forbedring av grafikk motorer

 

Grafikkmotoren kan godt være modifisert.

Lenke til kommentar
den bruker unreal engine 2

husker dere at den har sett så bra ut før?

SC:DA ser da knakende godt ut, så se om et par år så er det mulig at om de er like flinke med denne motoren så vil nok 360'n vise mye bedre en dette når de får tid til å videre utvikle den det er alltid rom for forbedring av grafikk motorer

 

Grafikkmotoren kan godt være modifisert.

7172108[/snapback]

 

Det sier vel seg egentlig sjøl....

Lenke til kommentar

Jeg tipper GoW aldri kommer til PS3. Det har ikke noe med at den klarer det eller ikke, men rett og slett fordi dette er et spill eid av MS, selv om ikke de har laget det. Det blir det samme som at Halo skulle komme til PS også.

 

Dette betyr at hele tråden er spekulasjoner basert på veldig subjektive meninger, og partiske utsagn. Eneste måten å vite dette på er rett og slett å teste, noe vi veldig sannsynlig ikke får gjort pga. det jeg sa over.

Lenke til kommentar
GoW baserer seg ikke på PC aktig versjon slik jeg har forstått det. Gutta i Epic har i flere intervjuer sagt at GoW er 360 spesifikt og at en port til PC tenker de ikke på.

7169619[/snapback]

 

Den er ganske lik PC versjonen. Det har med at utviklingsmiljøet er ganske likt på PC og Xbox 360. Det er ein god grunn til at med ser fleire PC utviklerar som starter sitt arbeid med Xbox 360.

 

Etterkvart som åra går så vil Unreal Engine sikkert skifte namn til Unreal Xbox Engine då den vil sikkert blir mykje meir optimalisert. Som sagt, sjølv GoW utnytter ikkje alle dei 3 kjernene eller 6 trådene altfor effektivt då det å programmere for fleire tråder for spel er enda ganske nytt og komplisert. GoW er cutting edge idag, men i morgon så er det ikkje det lenger.

 

For å ta eit quote frå Tim Sweeney

You definitely don't want to execute your 150,000 lines of object-oriented gameplay logic across multiple threads - the combinatorical complexity of all of the interactions is beyond what a team can economically manage. But if you're looking at handing off physics calculations or animation updates to threads, that becomes a more tractable problem.

Ergo det betyr at det enda gjenstår ein god del for å få full utnytte av fleire kjerner og det er absolutt noko PS3 sin Cell vil slite med. Bare tenk det å skrive 100 000 linjer objekt orientert kode som er fordelt på 8 tråder så må alt vera synkronisert eller så vil det rett og slett bare gå *treigare*

 

Eg tipper at Cell vil få dedikerte grafikkbereigninger etterkvart, den er trossalt veldig flink på flyttallsrekning.

Lenke til kommentar
Jeg tipper GoW aldri kommer til PS3. Det har ikke noe med at den klarer det eller ikke, men rett og slett fordi dette er et spill eid av MS, selv om ikke de har laget det. Det blir det samme som at Halo skulle komme til PS også.

 

Dette betyr at hele tråden er spekulasjoner basert på veldig subjektive meninger, og partiske utsagn. Eneste måten å vite dette på er rett og slett å teste, noe vi veldig sannsynlig ikke får gjort pga. det jeg sa over.

7172253[/snapback]

 

 

amen

Lenke til kommentar
Jeg tipper GoW aldri kommer til PS3. Det har ikke noe med at den klarer det eller ikke, men rett og slett fordi dette er et spill eid av MS, selv om ikke de har laget det. Det blir det samme som at Halo skulle komme til PS også.

 

Dette betyr at hele tråden er spekulasjoner basert på veldig subjektive meninger, og partiske utsagn. Eneste måten å vite dette på er rett og slett å teste, noe vi veldig sannsynlig ikke får gjort pga. det jeg sa over.

7172253[/snapback]

 

Med andre ord så er Epic helt på jordet

Du burde sende dem en mail

Lenke til kommentar
Jeg tipper GoW aldri kommer til PS3. Det har ikke noe med at den klarer det eller ikke, men rett og slett fordi dette er et spill eid av MS, selv om ikke de har laget det. Det blir det samme som at Halo skulle komme til PS også.

 

Dette betyr at hele tråden er spekulasjoner basert på veldig subjektive meninger, og partiske utsagn. Eneste måten å vite dette på er rett og slett å teste, noe vi veldig sannsynlig ikke får gjort pga. det jeg sa over.

7172253[/snapback]

 

Med andre ord så er Epic helt på jordet

Du burde sende dem en mail

7172483[/snapback]

Gi meg noe som støtter det du sier ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...