Gå til innhold

Streker på bærbar skjerm

Rutebil

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en IBM ThinkPad bærbar PC, men for cirka ni måneder siden dukket det opp en loddrett strek på skjermen, og siden den gang har det kommet tre til. Når PC'en viser et svart bilde er to av strekene blå, en er lyseblå og den nyeste grønn. Er det noe jeg kan gjøre for å fjerne dem, eller for å forhindre flere?

Jeg har ikke behandlet den noe spesielt røft, men jeg har den med på skolen i bærekoffert hver dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dekkes ikke av garantien ettersom det er selvforskyldt transportskade. Har en 17 tommers flatskjerm stående som jeg har kobla til, lurer på hvordan man går fram for å få den til å være primærskjerm (i stedet for den delvis ødelagte laptopskjermen)?

En annen ting, hvis/når jeg har fått flatskjermen til å være primærskjerm, går det da an å fysisk fjerne skjermen på laptopen, eller er det grunnleggende idiotisk? Setter pris på svar. :)

Lenke til kommentar

Hehe, ok.. Sorry at jeg stiller n00b-spørsmål, men å skru løs og fjerne skjermen på en laptop blir det samme som å trekke ut skjermkabelen på en vanlig data? Er ikke verre enn at hvis det ikke går så kan man montere det igjen? :)

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...