carl-kr. Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) hei! mitt x1900gt kort klikker med driver. sist jeg skulle instalere nyeste driver klikket det slik at eneste utvei var å formatere. får bare til å bruke driveren som fulgte med kortet. det er den jeg bruker nå. hva kan dette ha seg?er det en bug med noen av de nyeste driverne fra ati eller? Endret 28. oktober 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 http://www.omegadrivers.net/ se her. omega drivere Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Tviler sterkt på at driveren har skylda. Fortell oss heller litt om detaljene rundt kræsjen. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har samme kortet, og der er ingen problemer her. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 da er det kanskje defekt da? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 det er lenge siden jeg prøvde å instalere byeste driver.. har brukt medfølgende driver helt siden jeg fikk kortet. skal prøve å instalere nyeste type nå ¨ så får vi se! grøss Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 okey.. nyeste driver fra ati og control center er nå instalert. virkere stabilt,men når maskinen starter opp får jeg beskjed om at en ny maskinvare er funnet?? på enhetsbehandling er det kommet opp et gult spørsmålstegn. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 hei! mitt x1900gt kort klikker med de fleste driverne.. sist jeg skulle instalere nyeste driver klikket det slik at eneste utvei var å formatere. får bare til å bruke driveren som fulgte med kortet. det er den jeg bruker nå. hva kan dette ha seg?er det en bug med noen av de nyeste driverne fra ati eller? 7167631[/snapback] jaha, regner da med at du har prøvd flere enn å en driver siden du sier "klikker med de fleste driverne" det er lenge siden jeg prøvde å instalere byeste driver..har brukt medfølgende driver helt siden jeg fikk kortet. skal prøve å instalere nyeste type nå ¨ så får vi se! grøss 7168538[/snapback] du kan gå i bios og disable "kontrollere" du ikke bruker. funka for meg Lenke til kommentar
Changis Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 har du lasta ned aa kjoert drivercleaner pro? aa renska alt av ATI og Nvidia, aa saa restarte, foer du installerer nyeste driver? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 han har jo formatert pc'en for ikke lenge sia da! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 skjermkorter fungerer bra ..fikk 400p mer i 3dmark nå,men "ny maskinvare" melding popper opp hele tiden!! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Meldingen som popper opp er sikkert bare selve skjermen som "mangler" driver. Det bruker å skje på min maskin etter nyinstallering av drivere. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 var det 6,9 driveren du slet med? en del har plagdes litt med den Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 det er 6.9 jeg plages med ja...løsning? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det er mulig dette har med vivo enheten og gjøre, last ned wdm driveren om du ikke allerede har gjort det og installer den. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har X1900GT selv, har ikke hatt problemer med driveren (6.9) eller kortet. Skal ikke være noe hokuspokus med ViVo enheten heller, da dette skal ligge kombinert med Catalyst Center. ~ Medion Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har X1900GT selv, har ikke hatt problemer med driveren (6.9) eller kortet. Skal ikke være noe hokuspokus med ViVo enheten heller, da dette skal ligge kombinert med Catalyst Center. ~ Medion 7172037[/snapback] Nå er det en mulighet for at han kun har lastet ned kun driverene og ccc og utelatt wdm delen, måten han ordlegger seg på kan tyde på det nyeste driver fra ati og control center er nå instalert. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 wdm??og det er ? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Alle kortene i X1000 serien har en VIVO (VideoInnVideoOut) enhet som krever en wdm driver for å fungere, denne følger med catalyst controllcenter (ccc) pakken der skjermdriveren, CCC og wdm driveren er inkl, men hvist du har lastet ned driveren og CCC hver for seg så får du ikke med wdm driveren og VIVO enheten blir ikke installert. Det har ikke noe å si for spill eller vanlig bruk men meldingen om ny maskinvare blir å fortsette og dukke opp om driveren ikke blir installert. Endret 29. oktober 2006 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Alle kortene i X1000 serien har en VIVO (VideoInnVideoOut) enhet som krever en wdm driver for å fungere, denne følger med catalyst controllcenter (ccc) pakken der skjermdriveren, CCC og wdm driveren er inkl, men hvist du har lastet ned driveren og CCC hver for seg så får du ikke med wdm driveren og VIVO enheten blir ikke installert. Det har ikke noe å si for spill eller vanlig bruk men meldingen om ny maskinvare blir å fortsette og dukke opp om driveren ikkeblir installert. 7173451[/snapback] sweet! takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå