Onyx Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Jeg mener ikke at dette er bra, men hvis en straffereduksjon skulle tatt sted, så skulle det ha vært før seriestart. Serie A og B har allerede startet! Dette er kun for å milde opp straffen til Juventus. Er man med på leken, så må man tåle steken. Milan gjør det godt, og er allerede på pluss-poeng. Det samme får jaggu Juventus gjøre også, i steden for så går de til høyere makter og anker saken på ny. Bruk øya før du kommer med en idiotuttalelse som det der... På 8 kamper har Juventus vunnet 7 og hatt 1 uavgjort... | Hva snakker du om? Jeg sikter til fjorårets sesong, hvor de fikset sine kamper. Endret 28. oktober 2006 av Onyx Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Send dem til nederste divisjon. Sånne ting har ingenting i fotball å gjøre! Endret 28. oktober 2006 av Jyrgen Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Helt sykt sier bare jeg.... Bare fordi et stort flertall heier på juve i italia så er fotball forbundet så feige at de ikke tørr å være rettferdige! Italiensk fotball er helt ødelagt viss du spørr meg!! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Italiensk fotball er og forblir en tragedie til det neste århundret. Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 For å være helt ærlig er jeg ikke så veldig overrasket. Det er tross alt italiensk fotball vi snakker om her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå