DementedAlbino Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Skal printe ut noen covre på noen cder og lurer på hva som er den enkleste måten og gjøre dette på. Er der noen måter som gjør at jeg slipper å klippe så utrolig mye? Vil ha de på glanset papir så det ser bra ut. Håper noen har noen gode forslag så jeg slipper å klippe i mange timer. Lenke til kommentar
betus Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Du må jo ha en rimelig dårlig saks, hvis du bruker flere timer på å klippet noen covere. Neida, spøk tilside, bruk programmet du finner på denne linken, til å printe altså, ikke klippe. http://www.luna.spaceports.com/~rwklink/ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 KAn jeg ikke stille inn printeren slik at jeg kan sette i ferdige størrelser på arkene. De fleste programmen skriver jo ut A4 slik at jeg må klippe. Men jeg kan jo bruke de arkene som er i tomme cder om jeg bare snur de. Men hvordan får jeg da skriveren min til å skjønne at arket er akkurat den størrelsen det skal være. Håper noen skjønner hva jeg mener og har en meget enkel og genial løsning på dette. Er utrolig kjedelig å måtte klippe arkene så det skal passe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå