Opelmekk Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 God morgon godtfolk... Har nvidea 6600 gt i sli. Og vil gjerne ha dual skjerm. Når eg starter opp får eg likt bilde på begge skjermene men når selve windows har starta forsviner den ene. Vil ha fordelt bilde på begge skjermene. Hvoran gjør eg det? Mvh Oly Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 God morgon godtfolk... Har nvidea 6600 gt i sli. Og vil gjerne ha dual skjerm. Når eg starter opp får eg likt bilde på begge skjermene men når selve windows har starta forsviner den ene. Vil ha fordelt bilde på begge skjermene. Hvoran gjør eg det? Mvh Oly 7167473[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=233424 Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 tror du at vi med modem har råd til å lese heile den? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Step 1, plugg inn begge skjermene og skru dem på Step 2, start maskin og operativsystem Step 3, høyreklikk på skrivebord og velg "Properties" (engelsk) Step 4, gå inn i "Settings" (engelsk) for skjerminnstillinger Step 5, en firkant representerer en skjerm, velg den uklare Step 6, sett oppløsning og velg "Extend my Windows desktop..." (engelsk) og trykk APPLY (engelsk) Step 7, drag&drop boksene/skjermene for flytting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå