Kasus Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 I Sammenheng meg OC av skjermkort er det snakk om "artifacts" , er det de samme som di svarte stripene som kommer For eksempel på 3Dmark. Eller? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det er sånne striper som liksom drar med seg en del på skjermen over til en annen. Sånn at bilde ikke er sånn som det egentlig skal være. Så sånne streker over skjermen er vell den beste beskrivelsen jeg kan gi. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 ingen som har bilder av det da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg KUNNE ha puttet inn mitt gamle og litt ødelagte Asus skjermkort (men det ligger klart til og sendes til og komplett) Jannis: Du som har overklokket må jo vite hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 joda, jeg vet hva du snakker om CFD, men jeg har ikke tatt bilder av det, er redd jeg ødelegger kortet om jeg kjører mye med arifacts... :wink: [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-11-17 13:28 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Har 3Dmark Pro jeg. Kjører jeg en test med Mye artifacts så kommer det fram på bildene. Men voodoo3 som jeg har nå er ikke særlig til og vise Artifacts. Det stopper liksom bare (Kjedelig kort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå