eirik_lol Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei... er kansje et domt spørsmål men, hva bestemmer hvor mange vifter jeg kan ha i kabinettet. Hvordan kan jeg koble til fler? er ganske ny i dette skjønner du Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei...er kansje et domt spørsmål men, hva bestemmer hvor mange vifter jeg kan ha i kabinettet. Hvordan kan jeg koble til fler? er ganske ny i dette skjønner du 7167408[/snapback] Det er flere hindringer i veien for hvor mange vifter du kan ha, men ingen er så store at du ikke kan komme over dem Feks hvor mange vifter har kabinettet plass til? Du kan jo også montere vifter der det ikke er tiltenkt plass, ved at du feks skjærer hull eller monterer et sted hvor det likevell går. Hvor mange 3 pins uttak har hovedkortet plass til? Hvis du ikke har mer plass kan ddu kjøpe en viftestyrer eller rett og slett en overgang fra 3pins til 4 pins (samme som du bruker for harddiskene) Det er også andre alternativer. De fleste viftene trekker bare noen få watt, så det blir til syvende å sist strømforsyningen som setter begrensningene Men tror ikke du skal ha 50 vifter i kabinettet? Har du viftestyring ser du der hvor mange watt hver kanal klarer å kjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå