Sokkhove Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) hm.. viss du skrape FOR langt inn kan det vel være ein viss risiko. feilen eg gjorde var at eg dytta ørevoksen lengre inn, det angra eg veldig mykje på no.. hehe pass på viss det er for mykje ørevoks inni der, då er det bedre å skylle det ut med revaxør og vatn eller som dei andre her har anbefalt:) Revaxør får du på apoteket edit viss du kjenner at det begynner å tette seg inni der få det ut så fort som mulig! du vil ikkje at det skal bli verre.. tru meg:p Endret 18. juli 2007 av Sokkhove Lenke til kommentar
haagen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Når man er inne på ørevoks/øre. Så lurer jeg på når jeg er sikkeligt forkjørlet å skal snørre meg, å helt påttetett i nesa. Så puster jeg sikkeligt hardt med nesa, så kan det hende jeg får luft ut av det ene øre mitt Er min trommehinne ødelagt? Å når jeg bruker q-tip ca. 1gang i månen så kjører jeg den helt inn. Kan dette ødelegge trommehinnen min eller, skade min hørses? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Bare fyll ørene med lunkent vann, så oppløser det seg ganske greit. Gjenta et par ganger. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Slet med voks i øret i kveld. Brukte self. Q-tip først og gjorde alt mye verre. Etter å ha lest litt her så fant jeg ut at jeg skulle ta meg et godt og varmt bad, og ligge med ørene under vann slik at det fikk løst seg litt opp. Deretter skylte jeg med en slik sprøyte. Fikk ut en del ørevoks men det løste seg ikke opp. Resultatet nå er at jeg ikke hører på noe av ørene etter å ha ligger under vann en stund. *hmpf* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå