meankanin Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Kort spørsmål: Hvem kan lever PC'er med engelskspråklig windows i norge? (i jobbsammenheng kjøper jeg altid fra Dell, for de er de eneste jeg vet som kan levere med engelsk OS.) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det er jo ikke vanlig men enkelte maskiner kommer med XP Pro eng utgave her i landet. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Zepto maskinene som selges på Netshop.no kan du konfigurere med engelsk Windows. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Med Acer (Travelmate-serien) tror jeg du får velge mellom engelsk og norsk ved første gangs oppstart. Eiere av Acer-maskin får bekrefte/avkrefte dette. 7174410[/snapback] samme gjelder trolig HP nx og nc serie. jeg hadde også valg mellom eng og no install på hp nx6310. fikk i ettertid tilsendt begge språkversjonene av xp pro (etter forespørsel) Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Med Acer (Travelmate-serien) tror jeg du får velge mellom engelsk og norsk ved første gangs oppstart. Eiere av Acer-maskin får bekrefte/avkrefte dette. 7174410[/snapback] Slik var det også på min Acer Aspire 5561WXMi. En enkel mail til selger vil sikkert også gi deg svar på dette. Lenke til kommentar
fose Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen produsenter, som f.eks. LG, leverer Windows Xp med Multilingual User Interface (MUI), hvoretter du kan velge språk under innstalleringen. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 fint, nå ser det ut til at jeg kan vurdere maskiner fra Zepto, Acer, HP, LG i tillegg til Dell Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Med Acer (Travelmate-serien) tror jeg du får velge mellom engelsk og norsk ved første gangs oppstart. Eiere av Acer-maskin får bekrefte/avkrefte dette. 7174410[/snapback] Jeg fikk valget mellom norsk, svensk, dansk og engelsk i starten på min acer apsire 5040 i starten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå