-Jungeldyret Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Heisann! Av og til skjer det at et random program "slutter å svare". Vanligvis når dette skjer trykker jeg bare "CTRL + ALT + DELETE" og avslutter programmet. Men noen ganger i det siste har det oppstått et uventet problem. Når jeg trykker på "Avslutt oppgave" i "Oppgavebehandling" kommer det noe som "Kan ikke avslutte program. Hvis det er under feilsøking, avslutt feilsøkingen eller la programmet fortsette å gå" Meldingen er noe ala det. Jeg vet ikke om noe "feilsøking", ihvertfall ikke som jeg har slått på. Og prøver jeg å avslutte prosessen kommer det "Kan ikke avslutte prosessen. Ingen tilgang." eller noe. Dette er ekstremt irriterende, fordi det resulterer i at jeg må slå pcen av og på. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Ingen som vet hva de kan være da ?? Lenke til kommentar
sycho Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hadde samme problemet. Var på windows 2000 pro norsk. Fant aldri ut at hva det var dessverre! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har også Windows 2000 pro norsk.. Hmm.. Har tenkt på å formatere snart.. Kanskje jeg får litt fortgang i det, må bare finne xp'en jeg har liggende et sted Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 XP er nok lurt det ja.. Hvis du har noe problemer med å formatere o.l. så er det bare å spørre meg, jeg kan det i hodet Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 XP er nok lurt det ja.. Hvis du har noe problemer med å formatere o.l. så er det bare å spørre meg, jeg kan det i hodet 7170932[/snapback] Okey.. Jeg har et litt annet spørsmål, men siden du kan alt om formatering i hodet regner jeg med at du kan det også.. Hvis jeg skal innstalere nye skjermkortdrivere? Er det bare å laste ned og innstalere? Evt. hvor skal de innstaleres? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 De kommer på rett plass automatisk, så det trenger du ikke å uroe deg for. Bare last ned og instaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå