Waiting Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg har studert mye på hvilket kamera jeg skal skaffe meg og har kommet frem til dette, men jeg ser det er mange som har innvendinger mot det. Er AF'en så dårlig at man bør velge noe annet, eller kommer der eventuelt en programmvareoppdatering til det?? Er også selvsagt åpen for andre kameraer og hvis det anbefales, selv om jeg synes spesifikasjonene på Nikon Coolpix 5700 passet meg glimrende, og det gjør ikke noe at det er litt stort. Nå har jeg lest så mye om digitale kameraer den siste tiden at ting begyner å gå i stå oppe i hodet mitt, og jeg trenger hjelp til å ta et valg! På forhånd takk _________________ BT [ Denne Melding var redigert av: Waiting på 2002-11-09 01:29 ] Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg er svært fornøyd med mitt CP5700 totalt sett, men kunne ønske meg en bedre autofokus. Oppgraderingen av CP5000 medførte en forbedring i så måte, derfor er jeg spent på når firmwaren til mitt kamera kommer. Se for øvrig dette innlegget: http://www.dpreview.com/forums/read.asp?fo...message=3721616 Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg kjøpte Nikon 5700 i forrige uke, og løper fortsatt rundt med manual og kamera hvor enn jeg går.... Jeg er så langt veldig godt fornøyd. Selv valgte jeg kameraet på brukervennligheten, bildekvaliteten og utseendet (hvor godt det er å holde i!!) Jeg vil anbefale 5700 til "hobbyfotografer", folk som liker å leke med kameraet og vil ha muligheten til å skru av "autoen" og gjøre ting manuelt. I en del butikker kan du jo også levere tilbake kameraet innen en måned om du syntes du valgte feil! Hiv deg på, kjøp før jul! ...and have fun! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå