Magne5000 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hvilket alternativ gjelder for folket her? 1 Det beste bilderedigeringsprogrammet koster det samme som et rimelig speilreflekskamera og det har jeg betalt. 2 Bruker et program som kanskje er kopiert litt ulovlig eller noe, eller jeg bare fant det på nettet og sånn... 3 Nøyer meg med program som koster få hundrelapper eller er gratis, helt lovlig. Lenke til kommentar
Djengis Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hvilket alternativ gjelder for folket her? 1 Det beste bilderedigeringsprogrammet koster det samme som et rimelig speilreflekskamera og det har jeg betalt. 2 Bruker et program som kanskje er kopiert litt ulovlig eller noe, eller jeg bare fant det på nettet og sånn... 3 Nøyer meg med program som koster få hundrelapper eller er gratis, helt lovlig. 7167362[/snapback] Eller 4: Kjøpe "Light"-versjonen, som er beregnet på amatør/privat-markeded? Eks Photoshop elements? :-) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Hvilket alternativ gjelder for folket her? Det har vel vært en spørreundersøkelse om dette, finner den ikke igjen akkurat nå, men det er vel en god mix. Mange bruker Gimp, mange bruker Photoshop både i pirat og lovlig, og en god del bruker Photoshop Elements (vil tro de fleste lovlig). Edit: Her er den: Undersøkelse: Hva bruker du til bilderedigering? Endret 28. oktober 2006 av k-ryeng Lenke til kommentar
toredenstore Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Eller 4: Kjøpe "Light"-versjonen, som er beregnet på amatør/privat-markeded? Eks Photoshop elements? :-) 7167414[/snapback] YES! Alternativ 4, photoshop elements. Siste versjon (5.0) kan lastes ned fra adobe til litt under 500NOK! Holder i massevis til mitt bruk i allefall. Jeg er nybegynner i billedredigering, men det sies i allefall at denne har de mest vitale funksjonene fra Photoshop. Kan også redigere i RAW format fra mitt Panasonic FZ50. Lenke til kommentar
Magne5000 Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 I den undersøkelsen var det flest med piratkopiert Paintshop CS/CS2, ja. Det mest overraskende var kanskje at en person brukte Paint, piratkopiert! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 det er ikke overraskende. har du piratkopiert windows, så har du i utgangspunktet også piratkopiert paint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå