kongen597 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei,noen som kan hjelpe meg med ein asus wl-500g?Eg "Låner"linje av ein kompis som bor vegg i vegg,han har telenor 3000\500 kb.vi har nettverk og deler mapper og spiller mye på Lan,alt gjennom ein hubb,pga nettverksledningen ikke rekker helt fram til maskina,hadde to lange kabler......Men i de siste så har hubben begynt å tulle seg.....ligger på langt over 3000kb men i de siste så bare mindre og mindre,nede på 600kb,har skifta att og fram og funnet ut att de faktisk er hubben som kansje begynner å ta kvelden...den er veldig gammel.skifter over til min nye tråløse asus WL-500G,men eg bruker fortsatt kabel...da har eg god linje og alt virker bra,nesten.....kompisen min forsvinner på nettverket og vi får ikke kontakt på Lan spillinga,har skrudd av brannmuren i routeren og prøvd å stille mye,sånn att vi kan spille igjen,men til ingen nytte,den slipper ikke inn noken ting.Trodde de var sånn eg att når ein slo av brannmuren i routeren så var ALT opent inn på den,men virker ikke sånn her i allefall??Er de noe eg kan gjør med routeren for å bruke den som ein "Hubb"som den gammle?att den bare skal splitte signalene uten å sperre og route den liksom? Lenke til kommentar
kongen597 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Ingen som kan hjelpe meg?..... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Sett den til AP Modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå