Gå til innhold

Mozilla på offensiven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8745264

Da kan de kanskje få fikset bookmark-problemene deres til NESTE gang da.. Hmmmf...

Fremdeles:

- Ingen automatisk sortering som faktisk funker (folders samlet for seg osv)

- Hver gang du sorterer en undermappe mauelt / sletter / renamer / whatever hopper den UT av menyen, og du må trykke deg inn igjen 1000 ganger for å gjøre alle endringer man ønsker.

:nei:

"Organize bookmarks" blir liksom litt for ork å gå inn i hver gang..

Endret av Slettet+8745264
Lenke til kommentar
Da kan de kanskje få fikset bookmark-problemene deres til NESTE gang da.. Hmmmf...

Fremdeles:

- Ingen automatisk sortering som faktisk funker (folders samlet for seg osv)

- Hver gang du sorterer en undermappe mauelt / sletter / renamer / whatever hopper den UT av menyen, og du må trykke deg inn igjen 1000 ganger for å gjøre alle endringer man ønsker.

:nei:

"Organize bookmarks" blir liksom litt for ork å gå inn i hver gang..

7169756[/snapback]

Får begynne å bruke del.icio.us eller en tilsvarende tjeneste du også da :) Endelig er det slutt på misting av bokmerker i tillegg til at jeg har tilgang til de samme bokmerkene fra laptopen og den stasjonære. Ting som kommer som ekstra bonus er søking og tagging av bokmerker.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Firefox kan få implementert en skikkelig zoom funksjon lik den som finnes i opera, Zoom er en uunnværlig funksjon, spesielt om man sitter ved en stor skjerm med høy oppløsning og surfer på nettet.

Fraværet av en good zoomfunksjon er hovedårsaken til at jeg ikke bruker verken firefox eller ie7 noe særlig,

Firefox er for meg en fin nettleser proppfull av muligheter, og grei å bruke all den tid jeg jobber på en liten skjerm eller med lavoppløsning. For ved 2560x1600 så blir det litt slitsomt å surfe uten en god zoomfunksjon..

Derfor håper jeg at dette vil bli fixet i firefox 3.0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...