eirik_lol Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei... Jeg har en 40gig harddisk som jeg lurer på om er støykilden i PC`n min! Jeg trodde hardisken bare lager sån knitre lyd, men jeg tror min også lager sån vifte sus lyd. kan det stemme? hilsen Eirik Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det kan absolutt stemme. Jeg har en gammel IBM 40gb i min Xbox, og den overdøver glatt viftene i xboxen... Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Det kan absolutt stemme. Jeg har en gammel IBM 40gb i min Xbox, og den overdøver glatt viftene i xboxen... 7167282[/snapback] er det noe jeg kan gjøre noe med? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Nei, tror dessverre ikke det. Det finnes ordninger for å dempe støy som kommer av vibrasjon, men det hjalp null og niks i mitt tilfelle. Hvis maskinen som disken står i er lite i bruk, så kan du angi i Windows at disken skal bli slått av etter en viss tid, men det er jo ikke aktuelt hvis disken er ofte i bruk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå