neXon Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hei Jeg har en server i nettverket som kjører SUSe linux firewal opp mot internett, Når jeg kobler meg opp mot denne gjennom Webmin for å redigere firewalen med win98 får jeg bare dette: The command iptables was not found on your system. Webmin needs this command to configure IPtables. Er det mulig å få redigere firewal'en med windows? hvordan? Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Vel.. kanskje begynne med å gjøre som feilmeldingen sier?? å legge inn iptables??? både programmet, og kernel-modulene. rtfm. Ptomania Lenke til kommentar
neXon Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Ja, men kar finne ej det? og korsen skal ej eventuelt innstalere det? Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 hahahaa, er det MULIG! Han gjorde iallefall grundig håndarbeide med topicen! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 -=(Jeg leste ikke spørsmålet en gang)=- Jeg skulle bare si at -=(dette)=- vel.... Jeg skal ikke si det en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå