Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 til X360?


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Microsoft har fridd flere ganger til Hideo. Men han har bein i nesa og sier Nope.  :p

7173046[/snapback]

Tror ikke det er nesebein det går på. Mer sannsynlig er vel en liten kniv i ryggen fra Sony (eller en kontrakt :p)

7173074[/snapback]

Eller det faktum at Hideo er fra japan og både sony og nintendo (som han har jobbet i sammarbeid med) er fra japan.

 

Honor is the key in the samurai way of life

*takes a bow*

 

:whistle:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Microsoft har fridd flere ganger til Hideo. Men han har bein i nesa og sier Nope.  :p

Og dette veit du korleis ?

 

 

Microsoft har fridd flere ganger til Hideo. Men han har bein i nesa og sier Nope.  :p

7173046[/snapback]

 

 

Honor is the key in the samurai way of life

*takes a bow*

 

:whistle:

7173154[/snapback]

Jau, er nok snakk om Busidò cesta samuraje der. :) Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Det er vel disse videoene  :hmm:

8227212[/snapback]

 

Ja eg lo faktisk godt for meg sjøl a det bildet :wee: Videoene i spillet kjører jo via spillmotoren, så noe særlig meir plass tar de vel ikkje.

 

Men joda, lever fortsatt i håper om ein MGS4 versjon til 360. Mye av det umulige har jo allerede skjedd.

Lenke til kommentar
Men joda, lever fortsatt i håper om ein MGS4 versjon til 360. Mye av det umulige har jo allerede skjedd.

8228759[/snapback]

Ja, mye av det umulige har skjedd siden denne tråden ble startet... Assasins Creed er ikke lenger eksklusivt, DMC4 er heller ikke det...

 

Hvorfor kunne vi ikke bare ha sluttet med eksklusive spill, oops jeg glemte det... Sony ville ikke tjent en krone pga det er få som vil ha den overdyre boksen...

 

Jeg for min del skal ha to konsoller til pris av en, gjett hvilke :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...