Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 til X360?


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ett PS3-spill jeg virkelig ønsker meg på Xbox360, så er det MGS4. Likevel tør jeg påstå at det er 100% sikkert at spillet ikke vil komme til denne platformen. Hideo Kojima har blant annet sagt at selv om MGS4 i teorien ville ha kunnet blitt kjørt på X360 hardware, er spillet optimalisert fpr PS3, forståelig nok. I tillegg har han sagt at MGS4 ikke er beregnet på X360s hovedmarked. Han har ikke utelukket at han kommer til å lage spill til 360'en, men dersom han gjør det, vil det mest sannsynlig være ny IP det er snakk om.

 

Jeg håper MGS4 kommer, for all del, men å tro at det faktisk vil dukke opp,m er i mine øyne temmelig urealistisk.

Lenke til kommentar
Hvis MGS4 kommer til x360 har ikke jeg noen grunn til å kjøpe PS3. Bare litt godhet av Konami ville spart meg tusener av kroner. Får bare håpe dette er sant.

7167102[/snapback]

 

Dette hadde vert onanerbare nyheter.

 

MGS4 er mit einaste håndfaste trekkplaster pr.idag for å kjøpe ein PS3. Hadde man fått dette servert på 360`en hadde eg mest sannsynligvis fellt noen tårer.

Lenke til kommentar
Hvis MGS4 kommer til x360 har ikke jeg noen grunn til å kjøpe PS3. Bare litt godhet av Konami ville spart meg tusener av kroner. Får bare håpe dette er sant.

7167102[/snapback]

 

Dette hadde vert onanerbare nyheter.

 

MGS4 er mit einaste håndfaste trekkplaster pr.idag for å kjøpe ein PS3. Hadde man fått dette servert på 360`en hadde eg mest sannsynligvis fellt noen tårer.

7167218[/snapback]

 

onanerbare nyheter tæhæ :!: hvor tar du det fra ? :tease:

 

Jau som jeg har sagt før så kjøper jeg meg en Playstation 3 når de bra spella kommer for launch spilla er ikke akkurat så mye å rope hurra for... Vil Ha Devil May Cry, Metal Gear :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja basert på lanseringstitlene til PS3 er det lite å sprette korker for. Fall Of Man ser greit nok ut, er spesielt sugen på å herje online i dette. Ventet først til i høst før eg kjøppte meg ein PS2,og i jakobs 2.regime eg fikk mye for pengene. Saligheten sjøl har hatt sin åpenbaring før,men eg betviler trusene mine på at eg greier å vente 5 år før eg invisterre i PS3.

Lenke til kommentar
Er det ett PS3-spill jeg virkelig ønsker meg på Xbox360, så er det MGS4. Likevel tør jeg påstå at det er 100% sikkert at spillet ikke vil komme til denne platformen. Hideo Kojima har blant annet sagt at selv om MGS4 i teorien ville ha kunnet blitt kjørt på X360 hardware, er spillet optimalisert fpr PS3, forståelig nok. I tillegg har han sagt at MGS4 ikke er beregnet på X360s hovedmarked. Han har ikke utelukket at han kommer til å lage spill til 360'en, men dersom han gjør det, vil det mest sannsynlig være ny IP det er snakk om.

 

Jeg håper MGS4 kommer, for all del, men å tro at det faktisk vil dukke opp,m er i mine øyne temmelig urealistisk.

7167142[/snapback]

 

 

Man vet aldri hva MS betaler for sånne titler. Alt kan kjøpes for Nokk Penger.

Lenke til kommentar

Vil ikke tro noe annet enn at Sony vil kjempe for at Metal Gear Solid 4 blir PS3-exclusive. Men er utviklerstudioet utenom Sony, eller er det de som eier studioet? Hvis de er uavhengig av Sony, er det vel ingen ting som sier ifra at det kan komme til X360. Men hvis Sony taper denne tittel, kan de nok mere et stort salgstap.

Lenke til kommentar

MGS-serien produseres av et eller annet underfirma i Konami (Hideo Productions eller noe sånt?), og er 100% uavhengig av Sony.

 

Man vet aldri hva MS betaler for sånne titler. Alt kan kjøpes for Nokk Penger.

Det er sant, men jeg tror det skal temmelig mye penger til for at Hideo Kojima i det hele tatt skal vurdere det - spesielt etter MGS2: Substance-fadesen på den første Xboxen.

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar

Tror det er ingen sjangs at MGS4 kommer til 360 samtidig med PS3. Hvis MGS4 kommer et par måneder etterpå til 360 det kan jeg forstå, fordi MGS4 fans vil ikke vente så lenge til å spille det :p. Et annet spørsmål er om det blir samme grafikk, hvis det blir samme grafikk er det ingen grunn til å kjøpe ps3. Jeg personlig skal bare looke rundt med MGS4 i et par uker låst inne på rommet mitt... Samme gjelder WII med zelda.

Lenke til kommentar

Personlig vil jeg ikke tro noe annet at en tittel som Metal Gear Solid 4 kan se like bra ut på en PS3 som en X360. Da dette er en relativt tidlig tittel i PS3 spillisten. Og da vil ikke utviklerne hatt den lange tiden til å bli kjent med hardwaren. Hvis X360 kommer et år i ettertid, har det hatt veldig god tid til å optimalisere den.

Lenke til kommentar

It's simply a rumor that Konami higher-ups are pressuring Kojima Productions to consider making MGS4 a multiplatform game because production costs on the game are unsurprisingly high and only getting higher. With PS3 install base numbers not looking all that rosy due to console cost and manufacturing problems, Konami is scared they can't recoup their investment on only 1 platform alone.

 

It's also a nice way to maybe blackmail Sony into giving Konami an incentive to keeping the game a PS3 exclusive, imo.

 

Whatever the case, I highly doubt it's going to happen so quit building yourself a disappointing kiloton bomb.

 

Either way, it's fun to see the PS3 fanboys sweat over losing their most prized exclusive.

 

Klippet herifra.

Lenke til kommentar
Vent litt nå,

 

Så man har bekreftet at et spillmagasin har stilt seg følgende spørsmål; “Metal Gear Solid 4 on Xbox 360?”..

 

Det er et spørsmål, og intet annet.  :D

7167364[/snapback]

Når man ser responsen det har fått på internett så forstår man hvorfor mans tiller slike spørsmål på fremsiden. Det er som viss du hadde stilt spørsmålet.

 

Master chief in pink? Is he gay now?

-find out inside.

 

*inside*

no

 

 

 

Men covere ville gått verden rundt på nettet og blitt quotet og diskutert til tusen. Markedsføring my fellow man.

 

Microsoft har fridd flere ganger til Hideo. Men han har bein i nesa og sier Nope. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...