frenzy81 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Dro ut en TEAC CA-200 (http://www.teac.com/DSPD/MultiCardReader.html) multi-kortleser fra en Dell-maskin her en dag, tenkte å prøve å få den i gang på ikke-dell PCen her. Men det er ikke standard USB-kontakt på den, selv om det er USB2.0 interface. Er det noen som har vært borti det å lage en kabel til denne? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Får du til å ta bilde av kabelen/koblingene som er på den du tok ut? Lenke til kommentar
frenzy81 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Får du til å ta bilde av kabelen/koblingene som er på den du tok ut? 7166646[/snapback] Det skal jeg få til... Jeg satt og søkte litt nå, og fant bildet på denne siden: http://cgi.ebay.com/Dell-13-In-1-Media-Car...bayphotohosting Det viser at det var med en liten flatkabel, den tror jeg fortsatt ligger på jobben. Kan prøve å finne den først, så er jeg kanskje ett steg videre. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Jeg tenkte at hvis du var litt heldig, så var det bare 4 ledere på den kabelen. Men på bildet ser det ut som det er adskillig flere, og da blir det kansje værre. Men vi får vente og se på bildet, ta så nøyaktig som mulig, så kansje finner vi en løsning Men er vi litt uheldige, så må du kansje ha med en "DELL, vi er så mektige at vi må ha egen controller på alt vi lager, så du kan ikke gjøre en dritt selv"-interface. Endret 27. oktober 2006 av BeFs Lenke til kommentar
frenzy81 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Nei, det er 8 ledere på kontakten bak... Kontakten er montert på et lite printkort som leverer signalene videre til 7 kabler + at det blir jordet i kabinettet. Men jeg kommer tilbake når jeg har funnet den ledningen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå