Afterburner Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei =) Et lite spørsmål til de av dere som mener seg å ha forholdsvis god peil på hva kameraet mitt kan være verdt: Jeg har, som overskriften antyder, et Canon Eos 50E og 28-105mm Ultrasonic linse med soldiffusor, 420EX blitz med zoomfunksjon for hele linsens virkeområde. Det har vært meg trofast i noen år nå, har knipset kun rundt 1000 bilder med det, fungerer perfekt og i stand som nytt. Har også et gråtonefilter og polariseringsfilter til linsa. Noen som har en viss peil på hva det kan være verdt? Er vel kanskje ikke så lett å få solgt analoge kameraer i en digital verden? Mvh A.K Lenke til kommentar
olemm Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 1500-2000 for kamera og objektiv, 1200 for blitsen kanskje? Ikke veldig lett å selge analoge kameraer, antakelig er nytteverdien større enn salgsverdien for sånt utstyr dessverre. Optikken og blitsen bør det være mulig å selge dog, da begge disse fungerer til digitalt. Lenke til kommentar
Afterburner Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Ok, det høres jo ikke så aller verst ut da, hjertelig takk for svar Endret 30. oktober 2006 av Juballong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå