Hyperio Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg anbefaler deg sterkt å skaffe deg noe av Red Hot Chili Peppers (som egentlig er eller var mitt favorittband). Det siste albumet Stadium Arcadium er ikke så rockete, men fint for det. Så noen av de tidligere utgivelsene deres er vel mest aktuelt for deg. Og ikke minst den danske gruppa Mew. De kan bli stor. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bifaller Primus anbefalinga! Sailing the Seas of Cheese er ett sikkerstikk. Nyere Anathema, Anekdoten, Faith No More (The Real Thing og Angel Dust), Frank Zappa (hehe), Genesis (sjekk ut The Lamb lies down on Broadway), Isis, Katatonia, Porcupine Tree, og som noen andre sa; Seigmen og King Crimson. Som ett litt annerledes tips, Ulver - Blood Inside. Fantastisk skive. Faller så godt som under prog-rock kategorien, i og med at man ikke kan kalle det noe annet. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ser at det har kommet inn forslag om Red Hot Chili Peppers og Audioslave. Jeg har vært fan av RHCP lenge, og har fire av platene deres. Har sjekket ut Audioslave, og funnet ut at det er veldig tøff musikk. One And The Same er nok favorittsangen hittil. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Eric Clapton John Mayer Rolling Stones(!) Cream Bob Dylan Bruce Springsteen Kanskje noe av dette er interresant? Endret 1. juni 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Norsk Junipher Greene Flax Saft Aunt Mary Diffrence ++++ Utenlandsk Saxon ( tidlig ) Krokus ( ikke så ulik ac/dc ) Frank Marino & Mahogny Rush Bachman turner overdrive. Blackfoot ( særlig da Ken Hensley var med ) Jethro Tull Mott the Hopple Free Bad Company ( tidlig ) Vanilla Fugde Ted Nugent ( & Amboy Dukes - 60 tallet ) Ten Years After Steppenwolf ( tidlig ) Uriah Heep ( tidlig ) Slade Suzi Quatro Sweet April Wine Nazareth Kraftwerk ( alle de gamle plater selv om Autobahn blir langdryg ) Electric light Orcestra ( pompøs og overarrangert ) Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Skal ikke si så mye men etter min mening er det en plate som er så bra at alle bør ha den rett ved siden av spilleren.... Dio med Holy Diver!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå