NightKeeper Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Førr hælvet. RADIOHEAD for pokker. Alternative Rock / Indie / Electronica på sitt beste, disse er genier. Du kommer til å elske det... Sjekk også ut The Killers, Sam's Town er årets plate. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Seigmen er et bra band Check it out Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Prøv litt Norsk Punkrock/Hardrock som Turboneger og Gluecifer Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 "AC/DC - The Best Of" er noe av det beste jeg hører Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har sjekket ut King Crimson, Muse, Audioslave og Jimi Hendrix. Alle fallt mer eller mindre i smak. Flere tips? Gjerne prog-rock fra 760-/70-tallet Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Sjekk ut Rush, spesielt 2112. Lenke til kommentar
hardcore-gamer Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 The Ramones er jo ganske bra Lenke til kommentar
hardcore-gamer Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tar jeg ikke helt feil, er Camel (kamel oversatt fra engelsk) et dyr også, går det an å røyke de? Første resultat på Google. 7173018[/snapback] Alt som har pels kan røkes. Har kameler pels? 7173100[/snapback] dere vet at Camel er et røyke merke... mer eller mindre kjent i usa Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 The Mars Volta kunne kanskje være noe? Jeg synes de er rimelig artige, om enn noe sære. Jeg kjenner meg igjen i mange av bandene på lista di i hvert fall, særlig Floyd =) Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Big Bang, norsk rock på sitt beste. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg lagde en lignen tråd en liten stund tilbake, hadde noen av de bandene du listet opp der fra før av, og nå har jeg enda fler. Jeg vil gjerne få lov til å ambefale The Kinks, klassisk britisk rock på sitt beste, har mange kjente sanger. Jeg fikk en "aha" opplevelse da jeg hørte på de og innså at jeg hadde hørt mange av sangene før uten at jeg egentlig ikke viste hvem som hadde de orginalt Anbefales på det sterkeste. The who kan jeg også anbefale, hører en del på det selv Arctic monkeys var også et bandnavn som dukket opp i min tråd, det viste seg at jeg likte det meget godt. Kanskje litt på sidelinjen av mange av bandene du har listet opp, men det koster ingenting å høre gjennom en plate av dem i platebutikken Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Van Der Graaf Generator! Faen for et herlig band (til tross for at jeg enda bare har hørt sleepwalkers, har bestilt et album som snart kommer) Og Thin Lizzy er jo rockens ukronede konger. Phil Lynott må være en av de største musikalske talentene i moderne historie! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Skulle til å anbefale Van Der Graaf Generator, før jeg leste siste posten. Men ja, det er vanvittig bra musikk. (progrock) Av "nye" rockeband er det vel Radiohead(!!), Muse og Killers som bør anbefales. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) ser "fest uten skinnvest" er nevnt i denne tråden. noen som har noe mer info om denne låta/bandet (the trusefukters). Morsom festsang. Det er forøvrig denne jeg snakker om. Dere? Endret 4. februar 2007 av JKJK Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Angels & Airwaves (Sjekk ut låta The Adventure først!) Blindside (Sjekk ut Pitiful) Fightstar Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Angels & Airwaves (Sjekk ut låta The Adventure først! Minner om U2)Blindside (Sjekk ut Pitiful) Fightstar 7866447[/snapback] oops, var meningen å redigere posten over. Endret 4. februar 2007 av razh0r Lenke til kommentar
Schafferer Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg tipper du vil like kyuss! Og kanskje litt primus? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg tipper du vil like kyuss!Og kanskje litt primus? 7866814[/snapback] Primus kan være litt for sært Liker du bass soloer så kanskje Det er forsåvidt samme folka som spiller South Park Themet Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Fin liste, absolutt! Men enhver liste er ukomplett uten Radiohead. Ellers er The Killers nydelig, The Kaiser Cheifs også. Bright Eyes, Arcade Fire forfører meg i senk, håper de faller i smak hos deg også. Minor Majority - koselig norsk (visesang)?, litt likt i lengden men absolutt verdt å sjekke ut. Big Bang lige så Audioslave Foo Fighters Franz Ferdinand The White Stripes 120 Days - ikke heelt rock kanskje, men meget sterk norsk (electronica?) The Strokes Lykke til med å utvide musikkhorisonten Endret 8. februar 2007 av Nicotin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå