Gå til innhold

Halo 2, blir kastet ut

Ghaundan

Anbefalte innlegg

Joda, jeg og noen kompiser bestemmer oss for å spille litt Halo 2 og spillet går jo sin gang. Plutselig blir vi kicket, jaja, kanskje en av oss traff noen med granat, sånt skjer og folk bare kicker fordi de blir sint. Tenkte ikke mye over det til å begynne med. Men etterhvert skjedde det oftere og oftere, og da uten at noen av oss hadde drept noen lag kamerater.

Er det noen her som kan forklare hva dette skyldes eller har opplevd det selv? Er litt lei av å se "You have been kicked from the game, sorry for the inconvenience" eller hva det nå stod :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På xbox?

Er det custom game eller matchmaking?

Aldri fått den beskjeden selv, men spiller bare matchmaking.

Og slik jeg har opplevd det over live så trenger man ikke drepe noen for å få "You betrayed blabla" og dermed bli bootet fra gamet. Så lenge du er den første som påførte den personen skade så er det stor sjangse for at det er du som får straff når han senere i runden blir drept.

Dersom dere spiller custom game med noen så er det vel de som kicker dere? Aner ikke :p.

Lenke til kommentar

Er matchmaking, BTB Slayer (siden vi spiller på en 360). Og ofte så får vi ingen betrayals i det hele tatt, vi sjekket endel etterhvert. Ene kompisen ble nettopp respawna, ene var dau jeg stod med trynet i en vegg og prøvde å finne hagla osv. Altså, det skjedde ofte helt plutselig og uten grunn :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...