Gå til innhold

2 PCI-E porter

Dymo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, går greit på mitt hovedkort ihvertfall.. Bruker det for å få 4 skjermutganger istedenfor crossfire som det egentlig går.. Kan nok variere litt fra kort til kort da

7166523[/snapback]

Bruker du 2 like kort eller har du forskjellige? Sitter her med et XFX 7600 GT og et x850 pro kort. Vil det fungere? Har 2 skjermer som eg vil bruke.

Endret av Dymo
Lenke til kommentar
Joda, går greit på mitt hovedkort ihvertfall.. Bruker det for å få 4 skjermutganger istedenfor crossfire som det egentlig går.. Kan nok variere litt fra kort til kort da

7166523[/snapback]

Bruker du 2 like kort eller har du forskjellige? Sitter her med et XFX 7600 GT og et x850 pro kort. Vil det fungere? Har 2 skjermer som eg vil bruke.

7166975[/snapback]

Hvis du har 2 skjermer, så skal det gå ann å koble de til på det ene skjermkortet alene?

Lenke til kommentar

7166523[/snapback]

7166975[/snapback]

Hvis du har 2 skjermer, så skal det gå ann å koble de til på det ene skjermkortet alene?

7167300[/snapback]

Joda.... men får ikkje den ytelsen eg trenger på de korta eg har for dualscreen. Og eg har tillfeldigvis 2 kort, som eg vil prøve å bruke slik at eg slipper å kjøpe et veldigt dyrt kort. Iallefall da eg har et som bare ligger der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...