toth Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Penis, penis, penis penis.. Jeg blir litt matt. Gutter blir født med en viss størrelse. Den kan ikke endres på noe som helst vis, til tross for ha all spam-mail hevder.Det eneste som i realiteten er relevant å diskutere, er stramheten/slakkheten hos jenta, for denne _kan_ nemlig varieres! Jenter kan trene seg opp der nede. Ei som er skikkelig trent kan ha like mye glede av en på 11Cm som en på 18. Ergo er det hele jentenes ansvar når alt kommer til alt, de er de eneste med muligheten til å forandre anatomien sin. 7190664[/snapback] I lolled massively. 7190687[/snapback] Av hvilken grunn? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg så bare for meg samtalen som førte til innlegget. "Det er ikke min feil, du har ikke trent fitta nok!" "WTF?" "Du hørte meg! Den er stor nok, det er bare du som ikke har strammet deg!" "...WTF?" Lenke til kommentar
TordO Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg så bare for meg samtalen som førte til innlegget. "Det er ikke min feil, du har ikke trent fitta nok!" "WTF?" "Du hørte meg! Den er stor nok, det er bare du som ikke har strammet deg!" "...WTF?" 7191077[/snapback] haha :!: genialt.. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Penis, penis, penis penis.. Jeg blir litt matt. Gutter blir født med en viss størrelse. Den kan ikke endres på noe som helst vis... 7190664[/snapback] Vel, den vokser jo litt etter fødselen da Ville sett noe merkelig ut med en svær kølle på en liten unge Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Gutter blir født med en viss størrelse. Den kan ikke endres på noe som helst vis. 7190664[/snapback] Stemmer nok svært lite. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Penis, penis, penis penis.. Jeg blir litt matt. Gutter blir født med en viss størrelse. Den kan ikke endres på noe som helst vis, til tross for ha all spam-mail hevder.Det eneste som i realiteten er relevant å diskutere, er stramheten/slakkheten hos jenta, for denne _kan_ nemlig varieres! Jenter kan trene seg opp der nede. Ei som er skikkelig trent kan ha like mye glede av en på 11Cm som en på 18. Ergo er det hele jentenes ansvar når alt kommer til alt, de er de eneste med muligheten til å forandre anatomien sin. Er vel ikke lengden som er det mest avgjørende i så fall. Er vel heller omkretsen. Er det ikke sånn at en vagina veldig sjelden er dypere enn 12 cm? Endret 4. november 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 12cm? å leke "gjem salamien" med 20cm+ kan godt gå ann, ikke noe alle kan gjøre men det er mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg så bare for meg samtalen som førte til innlegget. "Det er ikke min feil, du har ikke trent fitta nok!" "WTF?" "Du hørte meg! Den er stor nok, det er bare du som ikke har strammet deg!" "...WTF?" 7191077[/snapback] Hahahahaha :!: Hva slags spørsmål er "hvilken lengde kunne du ønsket deg når du velger ut en gutt"? Det får det jo til å høres ut som alle jenter tar med seg linjal på første date! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er ingen hemmelighet at alt ansvar i sengen ligger på guttene. Det er vår plikt å tilfredsstille jentene. Det er jentenes jobb å bli tilfredsstilt. Bare til å innse det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er ingen hemmelighet at alt ansvar i sengen ligger på guttene. Det er vår plikt å tilfredsstille jentene. Det er jentenes jobb å bli tilfredsstilt. Bare til å innse det. 7231478[/snapback] Så når jeg har lyst på en BJ så skal jeg ta ansvar og stappe den i munnen på henne? Det som er koselig er at jenter er til en viss grad "tøybare" så man kan ha en god del kjøtt i buksene og enda få plass, samtidig som folk som er mindre heldig stilt kan tro at de fyller opp dama greit nok. Smårips eier: Hvor lenge pleier du å vente før du tar med linjalen da? Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Penis, penis, penis penis.. Jeg blir litt matt. Gutter blir født med en viss størrelse. Den kan ikke endres på noe som helst vis, til tross for ha all spam-mail hevder.Det eneste som i realiteten er relevant å diskutere, er stramheten/slakkheten hos jenta, for denne _kan_ nemlig varieres! Jenter kan trene seg opp der nede. Ei som er skikkelig trent kan ha like mye glede av en på 11Cm som en på 18. Ergo er det hele jentenes ansvar når alt kommer til alt, de er de eneste med muligheten til å forandre anatomien sin. Er vel ikke lengden som er det mest avgjørende i så fall. Er vel heller omkretsen. Er det ikke sånn at en vagina veldig sjelden er dypere enn 12 cm? 7217811[/snapback] Det er mellom 10 og 15cm mener jeg å huske ja, men skjeden er elastisk og kan likevel "sluke" 20cm uten nevneverdige problemer. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Gutter blir født med en viss størrelse. Den kan ikke endres på noe som helst vis. 7190664[/snapback] Stemmer nok svært lite. 7217539[/snapback] Stemmer svært lite i form av at den jo selvfølgelig vokser fra fødselen og gjennom puberteten. Men bortsett fra det kroppen selv tar seg av av voksing, som avsluttes iløpet av puberteten, er det NIX og NULL man kan gjøre for å forstørre penis. Joda, i ekstreme tilfeller utføres visse operasjoner, men det de egentlig gjør der, er å "senke" roten, slik at mer av svamplegemet blir "frittstående". Den blir ikke reelt større, men kan komme ca 1cm lenger inn. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg er jente og må få si en ting angående dette med penisstørrelse. Jeg blir helt oppgitt av at gutter bekymrer seg over dette (det er vel forståelig om den grenser til innovertiss,men dette er vel heller sjeldent). Under sex er det så mye mer enn bare penisen som teller og dette ut-inn-ut-inn greierne. Etter min erfaring var den største penisen den dårligste sexen. Nettopp fordi han mente at penisen hans var nok for å tilfredstille meg (og all slags protester og instruksjoner hjalp ikke!). Den miste jeg har vært borti var faktisk veldig liten,men han var klar over det og hadde lært seg å bruke alt annet og,og det ble veldig velykket. Dere skal vite at penisen deres er et utrolig artig leketøy uansett størrelse og om den har en bøy hit eller dit. Vis heller dama at dere forguder kroppen hennes (for tro meg,hun bekymrer seg for så og si alt), og hun vil elske deg for det! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dere skal vite at penisen deres er et utrolig artig leketøy uansett størrelse og om den har en bøy hit eller dit. Vis heller dama at dere forguder kroppen hennes (for tro meg,hun bekymrer seg for så og si alt), og hun vil elske deg for det! 7235822[/snapback] Den jenta som ser på meg som et leketøy skal jeg kaste på havet Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg så en gang en undersøkelse (i en papiravis, har ingen link) som sa at når menn kontaktet lege med ønske om større penis, var den vanligste forklaringen ikke at de følte seg utilstrekkelig hos damene, men i dusjen på helsestudio eller fotballtreninga. Det var et ønske om å framstå som et skikkelig mannfolk blant andre mannfolk, ikke å framstå som superelsker... Geir Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Leste også i en avis at en av grunnen til at menn mener de har mindre penis enn andre menn,var at penisen ser mindre ut ovenifra enn forfra slik de ser penisen til andre menn i dusjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dere skal vite at penisen deres er et utrolig artig leketøy uansett størrelse og om den har en bøy hit eller dit. Vis heller dama at dere forguder kroppen hennes (for tro meg,hun bekymrer seg for så og si alt), og hun vil elske deg for det! 7235822[/snapback] Den jenta som ser på meg som et leketøy skal jeg kaste på havet 7235866[/snapback] Kjedeligste innstilling ever. Finner jeg en jente som vil at jeg skal være et leketøy, så anser jeg meg selv som heldig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kjedeligste innstilling ever. Finner jeg en jente som vil at jeg skal være et leketøy, så anser jeg meg selv som heldig. 7236115[/snapback] Annser meg selv som et verktøy, ikke et leketøy Jeg har ikke verdens største penis, men den er mer en tilstrekkelig nokk Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Leketøy gir mer glede enn verktøy, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg