HildeB Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Har fått forståelse av at kattebilder ikke er det mest populære her inne, men som ny bruker tar jeg sjansen likevel. Disse to bildene av min Buster ble jeg selv veldig fornøyd med, men kunne vært morsomt å høre hva andre synes. Beklager hvis de ble for store, jeg fant ikke helt ut hvordan jeg kunne lage miniatyrbilder... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei og velkommen til forumet! Jeg synes det første bildet var morsomst, men det andre bildet har også noe ved seg. Katten din har noe råskap over seg. Liker de sorte hårene øverst på ørene, minner om amerikansk skogkatt eller gaupe. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja, jeg likte veldig godt det første bildet! Det at den ligger under noe reklame gir bildet litt liv, den virker livlig og rampete. Og blikket er jo helt sykt stilig. Ser ut som den har blitt tatt på fersken og er på vei til å fyke videre. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Det første bildet ble veldig artig men desverre ikke noe godt katteprotrettbilde i mine øyne. Det andre derimot falt godt i smak. Tror jeg ville ha gitt det en liten runde i photoshop for å gi det litt mer punch og kjørt en mild oppskarping. Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Liker det første bildet klart best. Det er litt friskt og anderledes, og katten er liksom litt i action! Det andre bildet synes jeg er kjedelig og dusinvare. Skjønner at det nok viser katten din slik du liker å se den, men for meg som ikke har noe forhold til akkurat den katten blir det litt uinteressant. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Første bildet fikk fran den lekne Buster! Veldig bra fanget! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Det første bildet var svært bra og orginalt, mye liv i bildet. Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Synes det første bildet er uheldig med tanke på blitzproblematikk. Nr 2 er penere, men fremdeles litt slapt i lyssetting- fargene kunne sikkert ha vært mer saturerte og som enkelte nevner kunne det være spennende med mer kontrast og skarphet. Ut over dette synes jeg utsnittene virker en smule tilfeldige, du kan med fordel prøve å gjøre noe med dette for å få litt mer spenst i komposisjonen. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Det første bildet er veldig fint og livlig. De store øynene som fanger ens oppmerksomhet er helt topp. katten som ser i kameraet viser en av sidene ved Buster. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Sorry, eg kunne ikkje dy meg. Fint bilete forresten. Endret 5. november 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Hehe... artig tekst ja Zeph. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Synes bildene var kule jeg... #1 var litt rampete/lekent #2 var litt mer rått.... som om den enser et eller annet den må ta eller passe seg for. har ikke PS her (er på jobb), men skulle likt å sett samme bildene bare med litt mer "radioaktive" øyne... kraftig farge eller noe. Hadde kanskje vært kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå