Mala Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Lik-Sang selger RGB-kabler for GC, kjøppte meg ein for 1 mnd siden elns. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Står om dette overalt. Muligens det blir annerledes i Europa men tviler. Var jo nesten ikke mulig å få tak i RGB scart til Gamecube heller etter hva jeg har hørt. 7168869[/snapback] Da må det nok være noe annet i Europa. Siden Absolutt Spill har fått bekreftet priser fra Nintendo tviler jeg ikke på at de får den inn i desember. Det de ikke har fått bekreftet priser på er ikke lagt ut enda (et par spill hvis jeg ikke husker helt feil). Endret 28. oktober 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Er jo ikke særlig mange vanlige CRT tv'er som støtter 480p da. Nesten bare plasma og lcd som gjør det. 7168462[/snapback] Det stemmer, men 480p er jo perfekt til en vanlig 480p-plasma f.eks. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Om PS2 har optisk digital ut? Vel, ja. Pro Logic er bare leke-surround, PS2 leverer DTS eller Dolby Surround. 7167235[/snapback] stemmer ikke helt. Den leverer digital surround i fmv sekvensene på en del spill , men ikke "in game" . men dette var pirk da! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 La meg bare dedikere denne posten til døden av den gamle skart-kabelen, og måtte den brenne lenge i helvete. RIP Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 men dette var pirk da! 7172015[/snapback] Det synes jeg ikke, det er jo ingame som er det viktigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå