Gissan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Noen ganger når jeg starter maskinen begynner themet mitt å blinke. Altså den øverste linjen i et vindu. Hvor man har valgene minimer, maksimer og lukk. Hva kan jeg gjøre for å hindre dette i å skje? Noen tips? Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Vet ikke hvorfor det skjer, men regner med de jobber med å fikse det. Er MANGE som poster om dette på beryl-forumet. Har samme problemet sjøl. I mellomtida kan du skrive 'killall beryl-manager' i et terminalvindu, så slutter det å blinke. Så er det bare å starte beryl-manager igjen om du vil ha ikonet i panelet. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 så det er ikke bare å gå inne på emrald themer->emral settings å huke av for "use button fade pulse"? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 så det er ikke bare å gå inne på emrald themer->emral settings å huke av for "use button fade pulse"? 7167424[/snapback] Aktivere eller deaktivere? Min var ikke aktivert.. Ingen kryss.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå