egil88 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Topic says it all, nå gleder jeg meg til å gå på polet i morra Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Mener det er en sånn regel at man ikke får kjøpe alkohol samme dag som man fyller? Er i alle fall det i Rimi-butikker, men hvor hardt det blir praktisert er jeg ikke sikker på. Uansett, gå og kjøp deg drikke, og gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Mener det er en sånn regel at man ikke får kjøpe alkohol samme dag som man fyller? Er i alle fall det i Rimi-butikker, men hvor hardt det blir praktisert er jeg ikke sikker på. 7166181[/snapback] Tull. Du er 18 fra klokka tikker 00:00 på dagen du er født, så du kan handle fritt den dagen du fyller. Men.. Hva skal du på polet? Handle vin/kalinka? Fysj! Kjøp øl! Gratulerer. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Mener det er en sånn regel at man ikke får kjøpe alkohol samme dag som man fyller? Er i alle fall det i Rimi-butikker, men hvor hardt det blir praktisert er jeg ikke sikker på. 7166181[/snapback] Tull. Du er 18 fra klokka tikker 00:00 på dagen du er født, så du kan handle fritt den dagen du fyller. Men.. Hva skal du på polet? Handle vin/kalinka? Fysj! Kjøp øl! Gratulerer. 7167572[/snapback] Takk takk, må ha litt Fisherman for å få opp stemninga i kveld, drikker nesten bare øl selv Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Mener det er en sånn regel at man ikke får kjøpe alkohol samme dag som man fyller? Er i alle fall det i Rimi-butikker, men hvor hardt det blir praktisert er jeg ikke sikker på. Uansett, gå og kjøp deg drikke, og gratulerer med dagen. 7166181[/snapback] Jeg gikk på byen som et helvete den dagen jeg fylte 18 jeg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Tull. Du er 18 fra klokka tikker 00:00 på dagen du er født, så du kan handle fritt den dagen du fyller. Ikke ifølge min tyster innad i Rimi-konsernet. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Mener det er en sånn regel at man ikke får kjøpe alkohol samme dag som man fyller? Er i alle fall det i Rimi-butikker, men hvor hardt det blir praktisert er jeg ikke sikker på. Uansett, gå og kjøp deg drikke, og gratulerer med dagen. 7166181[/snapback] Det må være det tåpeligste jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det må være det tåpeligste jeg har hørt på lenge! Jeg hevder ikke at det ikke er tåpelig heller. Hvis man skal være skikkelig flisespikker, kan man for øvrig ikke være sikker på at en person har fylt år før hele døgnet har gått, om man da mener at timer og minutter er en viktig faktor i en persons alder. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det må være det tåpeligste jeg har hørt på lenge! Jeg hevder ikke at det ikke er tåpelig heller. Hvis man skal være skikkelig flisespikker, kan man for øvrig ikke være sikker på at en person har fylt år før hele døgnet har gått, om man da mener at timer og minutter er en viktig faktor i en persons alder. 7175633[/snapback] Om de hadde nekta meg det, så hadde jeg blitt forbanna. Henta en fødselsattest og kommet tilbake. Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Etter noen uker så venter du bare på å bli 20, slik at du kan kjøpe skikkelige varer fra polet=) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg sitter i kassen. (Ved siden av skolen ) Og kan bekrefte at den artige stickersen på skjermen min sier: Er ølkjøperen over 18? Da skal han/hun være født før dagsdato 1988. Er trøtt nå, stemte det jeg sa? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Er ølkjøperen over 18?Da skal han/hun være født før dagsdato 1988. Det stemmer godt overens med min inside-informasjon. Det innebærer at man må vente et døgn med å kjøpe godsaker. Endret 30. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Er rett det at du ikke får lov å kjøpe drikke før dagen etter du ble 18. Endret 30. oktober 2006 av Stealth- Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 BULLSHIT! Man kan ta lappen den dagen man fyller 18 og da skal man faen meg få kjøpe øl også! Er man fylt 18, så er man MYNDIG. Da kan man gjøre (nesten) det man hvil, og eventuelt bli straffet hardt for det. Om noen hadde sagt til meg, den dagen jeg ble 18 at "Nei beklager, du får komme tilbake i morgen for å kjøpe øl". Så tror jeg at butikksjefen hadde fått seg en saftig overhaling. Noe så dumt er det faen meg lenge siden jeg har hørt. Herregud... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Haha, snakk om å ta hardt i. Finnes mange lover som er dumme. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Gretten på jobb Uansett, så tror jeg ikke noen praktiserer det. Herregud, der står du med ølla og et visakort som sier du fylte 18 i dag, hvem skal stoppe deg ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Gretten på jobb Den gretne/mindreårige smurfen i kassa på Rimi, kanskje? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Gretten på jobb Uansett, så tror jeg ikke noen praktiserer det. Herregud, der står du med ølla og et visakort som sier du fylte 18 i dag, hvem skal stoppe deg ? 7183580[/snapback] Jeg sitter i kassen, å jeg hadde iallefall ikke stoppet deg. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Gretten på jobb Den gretne/mindreårige smurfen i kassa på Rimi, kanskje? 7183732[/snapback] Overarbeidet ikt-lærling med sinnsyke overordnede NOK OFF TOPIC NÅ. Grattis til trådstarter ffs Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Gratulerer, trådstarter! Synd at du skal dø så ung da. Du er sikkert en hyggelig person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå