ElVista Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kan jeg ha nVidia 7900 gs kortet fra min tidligere dell i min selvbygde pc? Jeg lurer fordi 7900gs kortet i delln er bedre enn kortet i selvbygde. Som er 7300gs kortet. Et drittkort. Håper på raske svar. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Om kortet passer fysisk, strømforsyningen er kraftig nok og du har drivere, så skal det nok gå ja. Det er bare å forsøke. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
ElVista Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Vel jeg tror at kortet passer fysisk, men på driveren til kortet står det: Only for dell systems. Er det ikke mulig å laste ned drivern til kortet fra nvidia.com? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Det burde gå det altså, med mindre Dell har fucka det opp helt sinnsykt.. Edit: Kan du ikke bare prøve da? Endret 27. oktober 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 ElVista skrev: Vel jeg tror at kortet passer fysisk, men på driveren til kortet står det: Only for dell systems. Er det ikke mulig å laste ned drivern til kortet fra nvidia.com? 7166102[/snapback] Jeg tenker på at kortet er PCIe og at hovedkortet har slikt spor. Du kan selvsagt forsøke, og jeg tror det vil gå. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 efikkan skrev: ElVista skrev: Vel jeg tror at kortet passer fysisk, men på driveren til kortet står det: Only for dell systems. Er det ikke mulig å laste ned drivern til kortet fra nvidia.com? 7166102[/snapback] Jeg tenker på at kortet er PCIe og at hovedkortet har slikt spor. Du kan selvsagt forsøke, og jeg tror det vil gå. Hilsen, efikkan.* 7166117[/snapback] Det har det da 7300GS bruker PCIe x16 Bare fjern game drivere og legg inn nye fra nVidia.com Lenke til kommentar
ElVista Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Ja kortet er PCIe og hk har et slikt spor ja. Men er mer usikker på de driverne. Edit: Nei, kan ikke bare prøve for har ikke maskina til stede. Endret 27. oktober 2006 av ElVista Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det går det .... Bare husk å fjern gamle drivere og last ned nye på nVidia.com Lenke til kommentar
ElVista Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Ok. Takk for svar. Men kan noen lege ut en link til drivern jeg skal laste ned. Finner ikke helt fram på www.nvidia.com. Endret 27. oktober 2006 av ElVista Lenke til kommentar
ElVista Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja. Jeg så den ja, men det er jo forskjellige drivere til forskjellige kort. Er det GeForce Go 7 series? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Nvidia.com ---> downaload drivers ---> Graphics drivers ---> Geforce and TNT2 ----> valgfritt (Det opprativsystemet som du har) Endret 27. oktober 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
ElVista Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Ser også at det går en kontakt det står p12 på fra psu til kortet. p12 har jeg ikke hørt om og jeg tror ikke psuen i min selvbygde har en sånn kontakt. Edit: Er det noen som vet hva slags kontakt dette er? Endret 27. oktober 2006 av ElVista Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 p12 hmmm Sikker på at det ikke er p6 ? Er det en sort kontakt med 6 ledninger til ? Isåfall for du kjøp en vanlig omformer fra molex til det så det ordner seg nok Lenke til kommentar
ElVista Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Det står p12. Jeg vet at p6 er den vanlige kontakten for PCIe. Så nsynes det er rart. F**n ta dell hvis de har gjort det umulig å sette i en vanlig pc. Edit: Er denne kontakten mellom psu og gpu nødvendig? Trodde ikke den var påkrevd. Jeg har en strømmforsyning fra Thermaltake på 550w btw. Endret 27. oktober 2006 av ElVista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå