Mortings Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 UPDATE da begynner The Chrome Qubic og bli ferdig og har tatt noen bilder når jeg setter i deler og sånn Har lyst til og lage meg en front av aluminium etterhvert og da Så hvis det er noen som veit hvor man får kjøpt aluminium 60x40 så hadde det vært fint. si det i komentar tråden min! Her er den fine rammen min med platinum deksel Hovedkortet festet.. Hovedkortet festet og plugger til usb og audio i front er satt i.. Toppen, med lys og greier! lcd og viftestyrer foran på toppen Lcd displayet The Chrome Qubic Komplett.no,shg.no,vendur.no,netshop.no Enda et Tusen takk for sponsinga Venter faktisk på en pakke til fra vendur med 3 80mm vifter.. og selvfølgelig sponser de meg med fri frakt LCD'en og viftestyreren Vifta mi Kæbisset med lys og hele pakka Lader PSP'en i 12volten foran Lættis.. Og is-te'en i koppholderen Jeg har faktisk et pepsi-kjøleskap som går på 12volt og da kan jeg dra på lan, og plugge det i datan Komentarer legges inn her! Morten Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 UPDATE Da var en ny pakke i hus Og denne gangen var det vendur sin tur igjen.. Her er den berømte boksen, lurer på hva som er inni? Her var det masse kult.. 2stk 80mm vifter, 11db 1stk 80mm vifte, 14db Vareprøver: støvfilter, LED lys, Bryter Her er noen prøver som jeg fikk av dem støvfilter, LED lys, bryter.. Komentarer legges inn her! Morten Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) UPDATE Legger ut en liten update til jeg.. denne gangen har jeg prøvd og rydde litt i kabinettet for syns det var så rotete og stygt inni! blei litt fornøyd i vartfall Før rydding! ganske rotete? Før rydding med sidedør.. Etter rydding.. blei bedre? Etter rydding med sidedør.. med blitz Ryddet.. uten blitz Etter rydding zoom uten blitz Planen videre er og ta noen skarpere bilder og sånn, også leiter jeg etter steder hvor de selger aluminiumsplater str. 40x60cm Skal lage front tenkte jeg Noen som har peiling på hvor de selger det så ta kontakt Komentarer legges inn her! Morten Endret 11. desember 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 UPDATE Da var det igjen klart for en liten oppdatering. Har ikke gjort så veldig mye mer, men har lagd oppheng av O-ringer til harddiskene da.. Vært på Clas Ohlson og kjøpt litt saker.. Materialer: Plexiglass 200x150x8 mm, kr 49,- art# 34-1363 Gjengestang M5, kr 15,- art# 11-992-5 Mutter M5 (25 stk i posen), kr 15,- art# 11-503-5 Båtskive M5, kr 12,- art# 11-1130-531 Krympeslange 6,4 mm, kr 39,- art# 32-272 Verktøy: Svingjern, kr 69,- art# 20-711 Gjengetapp M5, kr 39,- art# 30-6835 Det blei egentlig ganske bra, syns jeg da.. Har ikke noen in action bilder da, men noen bilder av det ferdige resultatet.. Sånn blei det.. hva syns dere? Festa vifta i opphenget.. Gjennom vinduet.. Komentarer legges inn her Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå