DataFMT Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Finnes det et program som kan sørge for at bare firefox får tilgang til internett? Jeg surfer gjennom gprs, og for å spare penger er dette ønskelig for meg. Windows driver jo å herjer å sender og mottar hele tiden. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Hva med å forsøke en god brannmur? (programvare) Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Har du noen gode forslag på brannmur? Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Den gratise Kerio v2.16 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 ZoneAlarm er god og den finnes gratis. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Takk. Da prøver jeg en av de to. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Er NetLimiter et alternativ? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Den oppfatter da ikke alle programmer, gjør den? Oppfatter vel ikke windows som sender og mottar? Jeg bruker Sygate brannmur. Da kan jeg kontrollere helt hvilke programmer som skal ha tilgang ... Goscinny Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Den oppfatter da ikke alle programmer, gjør den? Oppfatter vel ikke windows som sender og mottar? Jeg bruker Sygate brannmur. Da kan jeg kontrollere helt hvilke programmer som skal ha tilgang ... Goscinny 7172652[/snapback] Det nermeste er vell Explorer.exe. Du kan også begrense fra bestemte iper som er oppført Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå