Gå til innhold

Vil dagens gpu blokker kunne kjøle G80?

Anbefalte innlegg

Noe jeg lurer litt på...

Jeg fikk se ett bilde av G80, og så hvor stor kjernen faktisk er...post-91181-1161984343_thumb.jpg

Og når jeg skal kjøpe G80, skal jeg jo sannsynligvis vannkjøle den.

Men, det som er spørsmålet, er om f.eks Swiftech sin MCP 60 (eller var det MCW 60?) dekker hele G80 kjernen?

Er det noen som sitter på litt informasjon angående dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan vet du det? Vil Swiftech MCW 60 blokka dekke hele kjernen på G80?

7169205[/snapback]

Kjernen blir ikke så veldig mye større (om noe) enn på de gamle. Det er bare satt en IHS på den. Jeg er ikke helt sikker, men det er bare å lese gjennom tråden på xtremesystems som er linket til rett over her.

Lenke til kommentar

7169205[/snapback]

Kjernen blir ikke så veldig mye større (om noe) enn på de gamle. Det er bare satt en IHS på den. Jeg er ikke helt sikker, men det er bare å lese gjennom tråden på xtremesystems som er linket til rett over her.

7169257[/snapback]

Eg gjorde det og det ser ut til at swiftech skal selge ei plate slik at den passar G80(MCW60)... Det er forskjell mellom hullene på ddei gamle kortene(DX9) og dei Dx10 kortane...

Lenke til kommentar

7169205[/snapback]

7169257[/snapback]

Eg gjorde det og det ser ut til at swiftech skal selge ei plate slik at den passar G80(MCW60)... Det er forskjell mellom hullene på ddei gamle kortene(DX9) og dei Dx10 kortane...

7170946[/snapback]

Nemlig, det var det jeg sa :p

Lenke til kommentar
bare for moro skyld.

går det og sette på en vanlig cpu på sjermkortet?

hvilke soccel har sjermkortet

7171253[/snapback]

Nei, dette fordi festemekanismen ikke er den samme. Hvis du har en apogee du ikke trenger (har bytta til en annen blokk f. eks.) kan du kjøpe festemekanisme til mcw60, den vil passe på apogee også.

Mulig dette er en god løsning hvis undersiden av mcw60 er for liten til de nye skjermkortene også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...