SkummelType Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Kult prosjekt! Du er flink. Fikk VELDIG mye oppmerksomhet nå som du kom på forsiden Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Jaja.. takk skal du ha da er jeg inne på første siden hvis det er noen som ikke har fått det med seg, og det syns jeg er litt stort da, så er stolt HW.no bare og sjekke ut, og gi tilbakemeldinger Morten Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Gratulerer. Å få såpass med oppmerksomhet skjer ikke så ofte, men så har jo du et godt prosjekt. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 gratulerer med forside plassen! følger med på prosjektet ditt Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ser at du har samma viftestyring og lcd.. skal ha det litt andeledes enn din men ganske likt. eller ser det rått ut.P Lenke til kommentar
alos Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Uff.. det skal ikke stort til lenger for å få litt oppmerksomhet.. Sier ikke at det så stygt ut, men var ikke veldig imponert, det er jo en helt standard mod jo.. men men ser jo greit ut da.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Bortsett fra håpløs fotografering med uskarpe bilder syntes jeg det ser fint ut. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Syntes sidevinduet var helt feilg formet/plasert.. Samt lakk boks spraying blir alldri bra så mulig at det hadde sett finere ut uten spraying? Men ellers mye bra. Samt mulig invister i et bedre kamera Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Bortsett fra håpløs fotografering med uskarpe bilder syntes jeg det ser fint ut. 7478843[/snapback] sorry for det med bildene asså! men si ifra hvilke bilder det er så skal jeg se om jeg får fiksa litt på de Og ellers tusen takk for alt ja! Er stolt selv for at jeg har fått forsideplass og da er ikke hverdagsmat Mulig jeg og en kamerat starter opp med en nytt prosjekt i slutten av året eller 2007, "så det kan komme på lanseringsguiden" men prosjektet mitt er nok ikke ferdig ennå, har planer om og lage meg en ny front av aluminium, men sliter med og finne ut hvor de selger det. str. 40x60 noen som veit det så ta kontakt Morten Endret 11. desember 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det er veldig viktig å huske at hardware.no eier det du legger inn som innlegg. Ergo de tjener penger på det du lager gratis, derfor vil jeg anbefale deg å bruke en ekstern server/side til dette. Dette er noe de er veldig flink til å ikke informere om. Som alle andre bedrifter, er det økonomi inne i bildet. ON-TOPIC Gratulerer med at proskjekte ditt havnet på hardware.no nyheter. Veldig pent kabinett, håper å få laget noe slikt en dag jeg og. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Det er veldig viktig å huske at hardware.no eier det du legger inn som innlegg. Ergo de tjener penger på det du lager gratis, derfor vil jeg anbefale deg å bruke en ekstern server/side til dette. Dette er noe de er veldig flink til å ikke informere om. Som alle andre bedrifter, er det økonomi inne i bildet. 7479486[/snapback] tjener de penger på at jeg legger ut arbeidslogg..? hva mener du med ekstern server/side?? Morten Lenke til kommentar
Darkdemo Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 hvor gammel er du? hvor har du fått alle di penga fra? vinni i lotto eller? du ser ut som du er i 20 årene... så du må ha en sabla bra jobb? send meg en pm da! Lenke til kommentar
alos Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 hvor gammel er du? hvor har du fått alle di penga fra? vinni i lotto eller? du ser ut som du er i 20 årene... så du må ha en sabla bra jobb? send meg en pm da! 7479644[/snapback] Hehe.. dette er ikke noe dyrt prosjekt i case-mod sammenheng.. finnes tusenvis av prosjekter som er mange ganger så dyre.. Lenke til kommentar
Eika på E6'n Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Du kunne ikke ta med kabinettet ut i dagslys og ta noen bilder der isteden? Er veldig vaskelig og få til skarpe bilder inne uten blitz. Når du skal ta detaljbilder, IKKE zoom! Bruk makrofunksjonen isteden(Vises som et blomstsymbol på kameraet). Zoom helt ut, gå tett inntil det du skal ta bilde av, men ikke for tett og ta så bildet med en noenlunde stødig hånd. Gleder meg til litt skarpe bilder Endret 11. desember 2006 av Eika på E6'n Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Du kunne ikke ta med kabinettet ut i dagslys og ta noen bilder der isteden? Er veldig vaskelig og få til skarpe bilder inne uten blitz. Når du skal ta detaljbilder, IKKE zoom! Bruk makrofunksjonen isteden(Vises som et blomstsymbol på kameraet). Zoom helt ut, gå tett inntil det du skal ta bilde av, men ikke for tett og ta så bildet med en noenlunde stødig hånd. Gleder meg til litt skarpe bilder 7480435[/snapback] skal se om jeg ikke får tatt noen bilder ute i dagslys da vettu! men det skjer ikke før i morgen Morten Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 bra arbeid. men jeg har ikke sansen for casemodding personlig. det er verre enn bil rånere er utrolig harry da! Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) bra arbeid. men jeg har ikke sansen for casemodding personlig. det er verre ennbil rånere er utrolig harry da! 7480832[/snapback] hehe! kanskje, men syns det vartfall er litt kulere enn et standard dell kabinett Men tenker jeg tar kvelden Endret 11. desember 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
arnakke Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Veldig interessant å følge med mens tingene pågår. Dette er moro. Et spørsmål: du nevner du kjøpte et kabinett; ser ikke du har oppgitt fabrikat og model? Hilsen arnakke Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Kanskje jeg er negativ nå, men ser ikke hva som er så spesielt med den mod`en egentlig.. helt standard kjedelig modifisering med noe så harry som en koppholder foran... ? En annen ting er alle smileyene du bruker overalt som får deg til og virke relativt ung.. maks 17 år vil jeg tippe. Kanskje det hadde vært like rimelig/dyrt og kjøpe et fiks ferdig "mod`a" kabinett ? Hadde vel ikke vært like morro, men... Og btw, hvordan fikk du sponsorer på det kabinett-prosjektet, egentlig ? Keep up the work, anyways! :-) -x- Endret 11. desember 2006 av XanderZ Lenke til kommentar
software Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei. Jeg kommer neppe til å prøve noe slikt selv, men må si du har lagt mye arbeid i å informere andre interesserte. Kjempemorsomt prosjekt Keep up the good work og gratulerer med førstesiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå