Mortings Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 (endret) tja.. kanskje! men jeg har valgt det da.. for hvis du ser på utgangspunket i kabinettets sidedør.. se på sidedøra der Endret 17. november 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Syns det var greit jeg. Poenget med sidedør er jo ikke akkurat å bare se på hk og skjermkort, men hva ellers du har inni der, feks fet vannkjøling, 9x WD disker eller noe drit.. Forresten, hvordan ellers var kabinettets kvalitet ? Tenkte jeg også skal ha det , men ikke noe casemod da. Trengte et billig kabinett. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hvor skal du plassere LCD'en? Jeg ville ikke ha plassert viftestyringa på topp, heller i en brønn.. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Syns det var greit jeg. Poenget med sidedør er jo ikke akkurat å bare se på hk og skjermkort, men hva ellers du har inni der, feks fet vannkjøling, 9x WD disker eller noe drit.. Forresten, hvordan ellers var kabinettets kvalitet ? Tenkte jeg også skal ha det , men ikke noe casemod da. Trengte et billig kabinett. 7310016[/snapback] enig med deg egentlig om sidedøra;) joda.. kabinettets kvalitet er grei. du får det du betaler for, greit kabinett til prisen egentlig.. lett er det og. kanskje metallet er litt tynt og skrøpelig, men greit nok Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 kezoom: LCD'en skal plaseres på toppen, sammen med viftestyreren.. grunnen til at jeg vil ha viftestyreren på toppen er at det er uvanlig, også syns jeg det er litt kjedelig med den i en brønn.. (standard) sånn vil det se ut;) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 OK, men fant et billigere og kanskje bedre ( ? ) på microplex, og det er jo fantastisk da jeg skal hente mopeden min som jeg kjørte inn i en Saab 9.3 for litt siden på et verksted som er 5meter ( ja, er 5meter og vettu ) unna microplex sjappa. 3rd systems , http://www.microplex.no/product.aspx?pid=3RR205A&mcat=c432 Men casemoddinga ser bra ut ! Stå på ! Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) takk;D har sett på det kabinettet der jeg og, er fint det og ja.. men må jo si mitt er kulere da;) 5m unna? hvor ligger Microplex sjappa egentlig? truddde det var i sandefjord? Endret 18. november 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Selvsagt, fordi du faktisk kjøpte det da... hehe Tenkte jeg skulle få lånt meg en dremmel og kutta ut de 2 orginale 80mm hulla bak i kabinettet og sette inn griller som jeg har i pen gull farge og små modde litt for ytelse, feks 120mm trakt med 120mm papst på CPU til "The Adjustable Air duct" på siden. Stikkordene er ytelse og økonomi og funksjon Men ikke få det så jalla, sett litt tid til det , syns du det ikke er helt perfekt, gjør det om :) Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) jeg veit.. høres ut som en god ide det ja.. 120mm papst også trakt.. jeg skal gjøre det jeg og skjønner du.. men 80mm med trakt rett på cpu'en;) også enig med det hvis man ikke er fornøyd, gjør det om igjen.. når kabinettet nesten er ferdig skal jeg ta en runde, og pusse og sånn;) Endret 18. november 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Ja... Men skal du ikke ha kjøler ? 80mm rett på Cpu ? jeg har iallefall en passe stor ThermaleTake passiv kjøler på iallefall, kjører på en 80mm vifte der nå, men den bråker litt for mye for støy grensen min, og datamaskin min skal være støysvak ! Jeg kommer til å ta 120mm papst viften på minimum rpm, og x1950pro kortet har alt en Artic Silencer orginalt, denne skal også stå på minimum, chipset er passiv og ThermaleTake 430w Psu-en min lager ikke mer støy enn ca 8-14db. Hardisken henger i strikker Perfekt og pen datamaskin Fram med dremmelen Morten92 ! Jeg tror jeg har en slik ; http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=41279 Iallefall ThermaleTake, og nogenlunde lik den. Følger med festebrakettet for 80mm og 92mm vifter. Eneste jeg mangler nå , som alltid, penger. Jeg har 8000kr , men jeg må ha 2000-3000kr til forsikring og 700kr til nytt hovedkort og 2000kr til nytt skjermkort, så 400kr til kabinett = 2400kr hmm, med kabinettet jeg viste til er det lettere med. Det står en "fan duct" som man kan velge størrelse på , altså innover og utover, ikke i diameter. Du må isåfall jalla mekke deg du da, men det er jo vel kanskje simpelt da ... Strips, grandiosa plater og gaffa teip Endret 18. november 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) hva mener du? jeg har en trakt som fulgte med kabinettet jeg;) mitt skal også være lydløst. når jeg sa rett på cpu'en så mente jeg egentlig rett mot kjøleren da;) hehe fram med dremmelen Morten92! det stemmer på en prikk faktisk.. eller! dremelen kommer i posten på mandag regner jeg med;) Hardisken henger i strikker wink.gif du må passe på så strikkene ikke blir morkne da.. bruk o-ringer Endret 18. november 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 noen som har no forslag til noe mer jeg kan gjøre på kabinettet eller noe de syns jeg burde gjøre annerledes? Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 (endret) jeg begynner og bli litt små irritert nå. fordi clas er så treige til og sende varer, jeg bestilte en 12.11(forrige søndag) og posten har bare motatt data om sending 30-9470 er den typen.. bare en billig en! men stor takk til Komplett, og Netshop som sponser meg da;) Endret 20. november 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
chase Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det ser jo bra ut dette da, bare lurer litt på hvor nyttig det er å ha displayet der? Petter Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Det ser jo bra ut dette da, bare lurer litt på hvor nyttig det er å ha displayet der? Petter 7324767[/snapback] hvor mener du jeg skal ha den? Lenke til kommentar
chase Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kanskje i front et sted, sov på det Petter Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 hmm.. kan bli vanskelig i og med at fronten er av plast.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hmm.. kan bli vanskelig i og med at fronten er av plast.. 7324937[/snapback] Alt kan kuttes og sparkles, eller så er det bare å lage ny front Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 ja.. mulig! men hvis du ser på fronten så er den full nok.. er jo temperaturmåler der og alt Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) UPDATE nå har jeg skjært ut hullet til lcd'en! bare og komentere Morten Endret 22. november 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå