Mortings Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) (trykk på bildet for og komme til arbeidsloggen) Sponsorer (Bildene er trykkbare) -Vibrasjonsdemping til vifter(80mm,92mm,PSU) fikk sponsing: -92mm vifte -portofritt takk til vendur - Portofritt - Litt rabatt Stor takk til komplett - chrome list (utsolgt ) - LED's - Portofritt - UV blå Kontakter til vifter(male, female), molex(male), sata stor takk til NETSHOP - Portofritt Stor takk til SHG også for at de sponser meg Takk for at dere hjelper meg med og gjøre prosjektet bedre og gjøre kostnadene mindre Her kan dere komentere litt om hva dere syns om prosjektet mitt, og oppdateringene mine;) Endret 19. desember 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ser bra ut . Men du kunne gjerne hatt litt større bilder... Jeg likte den chrome-lakken, skulle gjerne hatt bedre bilder av resultatet av lakkeringen. Sitter og vurderer om jeg kanskje skal gjøre det samme med stacker-kabinettet mitt, har en liten worklog på den selv også. Får stikke og se om jeg finner noe lakk til uka Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 mm.. er veldig fornøyd med lakkeringa selv.. ble overasket av hvor fint det ble;) du får gjørra det da vettu Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Ser bra ut . Men du kunne gjerne hatt litt større bilder... Jeg likte den chrome-lakken, skulle gjerne hatt bedre bilder av resultatet av lakkeringen. Sitter og vurderer om jeg kanskje skal gjøre det samme med stacker-kabinettet mitt, har en liten worklog på den selv også. Får stikke og se om jeg finner noe lakk til uka 7172824[/snapback] jeg veit ikke bildene er de aller beste.. de er tatt med mobilen min skjønner du! men fra og med mandag, så skal jeg bruke digitaltkamera til muttern. som ikke har vært tilgjengelig i helgen;) så håper på bedre bilder videre.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Og kabinettet var av type...(?) Lenke til kommentar
noWay Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Har likt kabinett som deg! Kjøpte kabisset brukt for et halvt år siden, så det har noen striper. Jeg moddet det for en helg ikke så lenge siden: lakkerte innsiden svart, og lagde pleksiglass i siden: Lykke til med prosjektet ditt, jeg vil følge med deg Lenke til kommentar
noWay Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Og kabinettet var av type...(?) 7253576[/snapback] Dette er et Aplus Case Qubic Sort kabinett, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309319 Endret 10. november 2006 av noWay Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 stemmer;) takk! skal nok bli bra ser du:) Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 chromelakk blir ikke bra fordi den blir bare sølv ikke at du kan speile deg i den. me ellers var det greit nok. MVH bZerk Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 chromelakk blir ikke bra fordi den blir bare sølv ikke at du kan speile deg i den. me ellers var det greit nok. MVH bZerk 7262206[/snapback] hehe! jeg veit.. men måtte jo skrive no litt gøy da vettu;) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Fint prosjekt Hvor mange dager tok det til du fikk pakken fra vendur.no? MVH ANKI Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 hmm.. tok vell 2-3 dager eller no;) bra levering egentlig!! Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 kan dere være så snille og prøve og gi meg no tips til spørsmålet mitt?? sjekk workloggen.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Du har vel ikke vurdert en grill? Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 jo.. jeg har en standard grill som jeg har vurdert.. får se litt.. håper på flere svar;) Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Nå har jeg tatt noen bilder med grillen på! hva syns dere? Hvordan ble det? Enda et :!: Enda et! hva syns dere? Hva syns dere? jeg skal jo lakke utapå på nytt da så, de ripene dere ser skal bort;) skal kjøpe lakk i morgen Morten Endret 15. november 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) noen som har no fler forslag til hva mer jeg kan gjøre på kabinettet? vil lissom gjøre no mer.. hehe! selvom jeg ikke er ferdig da;) og håper på flere sponsorer! Endret 17. november 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Skal vinduet vere slik som du har tegna i sketchup? Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 (endret) jepp!! no gærent i det? Endret 17. november 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Syns det var litt pussing.. Du skjuler jo for hk og prossesoren. Det er jo der de vil se. Ikke på deler av pci'ene og harddiskholderene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå