RedRocK Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hallo. Jeg og noen venner sitter på LAN, vi spiller Counter Strike. Men vi har et stort problem, og det er at pingen plutselig går rett til værs! Vi har god nok linje, for den er på 4Mbit. Noen som vet hva problemet kan være ? Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Spiller dere CS over LAN eller på en server på internett? Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (regner med at dere spiller online) ping kommer jo anpå serveren dere kobler dere opp mot, om den ligger i langtvekkistan hjelper det jo ikke med 4mbit (regner med at du viste det ) Telenor kan være litt opp og ned på hastigheten, test ut linja di HER Andre ting jeg kan komme på i farten er at routeren ikke er konfigurert riktig. For å løse problemet kan du poste litt informasjon om nettverket ditt og hvordan det er satt opp Lenke til kommentar
salah Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Noen løse kabler? Å berøre en kabel slik at det detter ut i noen sekunder, kan stoppe opp nettet og koble på igjen uten at du "merker det", kun pingen ikke svarer. Særlig hvis det er routerens kabel mot modemet. Det hender ofte meg. Og som sagt, sjekk om routeren er konfigurert skikkelig. Reset/restart om nødvendig. Slå av både modem og router i noen timer en gang i blant (om natta?). Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Noen løse kabler? Å berøre en kabel slik at det detter ut i noen sekunder, kan stoppe opp nettet og koble på igjen uten at du "merker det", kun pingen ikke svarer. Særlig hvis det er routerens kabel mot modemet. Det hender ofte meg. Og som sagt, sjekk om routeren er konfigurert skikkelig. Reset/restart om nødvendig. Slå av både modem og router i noen timer en gang i blant (om natta?). 7166832[/snapback] Sett passord på det trådløse nettverket ditt, og be kompisene dine slutte å browse mens andre spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå