TanglewoodD Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Heisann, jeg vil gjerne ha en spesiell parfyme. Kjøpte den i Paris for 2 år siden, og nå er den flate meg tom Jeg har lett forgjeves i hele Sarpsborg og på nett i Norge, uten og finne 1 eneste flaske til salgs. Er en "Pierre Cardin Bleu Marine". Det fins 4 modeller av den, alle sammen blå. Jeg trenger bare en parfyme butikk som sender via nett, da jeg ikke er så glad i å kjøre til Oslo fra Østfold @ Sarpborg for å få en parfyme flaske på 30ml. Håper noen er flinke i parfyme ! Beklager mods, dere kom samtidig Tror neppe det bringer lykke.. Endret 27. oktober 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Bra svar Endrebjornsvik , hjalp meg utrolig.. Noen flere som har slike innslag ? Feks gå etter fargen ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 http://www.amazon.com/s/104-5232293-205033...=Mozilla-search Et kjapt søk på Amazon, f.eks. Der fant jeg jo masse. Men så var det om du er villig til å bestille fra utlandet, da. Du sier egentlig ikke noe eksplisitt om det må være en norsk nettbutikk i innlegget ditt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Neida, for all del, jeg er ikke imot handel fra utlandet, vel og merke at jeg absolutt ikke liker forhåndsbetaling. Men , altså, det er en Pierre Cardin Bleu Marine , 1,2,3,4. Vet noen om en STOR parfyme butikk som sender i posten etter forespørsel ? TLF , Email ? Endret 28. oktober 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Perfume International Shipping (We ship to over 120 countries, see details) Endret 30. oktober 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Gå etter lukten. Det var mitt dagens latterkick... Radical..dude Legg lukten ut digital på nettet og se om du får tilbake melding/svar Endret 1. november 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå