SAAN Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har tidligere sett en bruksanvisning her inne på hvordan man gjenoppretter e-post fra en harddisk, og fikk det til. Men nå finner jeg ikke denne oppskriften lengre. Noen som kan forklare meg hvordan det gjøres? Har en harddisk som jeg nå skal legge inn med nytt operativsystem (har hatt feil på HK) Den andre harddisken er den som har vært i bruk til nå. Her ligger e-posten som jeg gjerne vil ha over til outlook på min nyeinstallerte harddisk Hvordan fikse dette? Lenke til kommentar
p0ker Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har tidligere sett en bruksanvisning her inne på hvordan man gjenoppretter e-post fra en harddisk, og fikk det til.Men nå finner jeg ikke denne oppskriften lengre. Noen som kan forklare meg hvordan det gjøres? Har en harddisk som jeg nå skal legge inn med nytt operativsystem (har hatt feil på HK) Den andre harddisken er den som har vært i bruk til nå. Her ligger e-posten som jeg gjerne vil ha over til outlook på min nyeinstallerte harddisk Hvordan fikse dette? 7165722[/snapback] Nøkkel ordet, eller rettere sagt nøkkel katalogen ligger under; c:\Documents and Setings\$user\Lokale innstillinger\Programdata\Identities Der finner du en festlig katalog, kopier den du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå