unwill Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Hardware.no's testen sier at den er bra, noen sier at den gir dårlige bilder osv... Så hvordan er den egentlig ? Lenke til kommentar
techz Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 har den jeg .. digg bilde, 1264x1024 ellerno @ 85hz flat skjerm, noe jeg liker :wink: Lenke til kommentar
The man! Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 skjermen er grusomt ustabil(bildet beveger på seg når du åpner vinduer). Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 muligens det er skjermen din som er sånn, selv om jeg har mine problemer med skjermen, enten det er normalt eller ikke, men billedkvaliteten er det ikke noe å klage over, synes jeg da! Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Har 710D, og er svært fornøyd.. På GF2pro er bildet stabilt som et fjell, men når jeg kobler VGAsignalet fra skjermkortet gjennom MPEG-dekoder kortet mitt og ut til skjermen så blir det litt ustabilt i kantene når jeg åpner vinduer.. (jeg må koble det slik for å få se på DVD fra PC-en..) Ellers så er bildekvaliteten nærmest perfekt, og 1152x864@100Hz er ypperlig... |Xian| Lenke til kommentar
The man! Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 to andre jeg kjenner har akkurat samme problem som meg. men jeg skal vere enig i at bildekvaliteten ruler. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Har den sammen selv. Bildet er glimrende. Er helt enig i testen til Hardware.no Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 noen som vet hva det er med skjermen(?) når det kommer enn utrolig irriterende pipelyd fra skjermen. det kommer bare ved noen spesielle oppløsninger (ikke så høye heller..) takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå