Fruktkake Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvilken type er det? Så skal jeg sjekke det opp. Einar. 7434857[/snapback] En slik. Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei,må si at du er på forumet her innimellom er utrolig positivt. Så deg forresten på tv for litt siden også... Men til saken: Jeg søker en sånn filmklipper. Den man bruker når man sier action - er det noe du kan skaffe? 7434913[/snapback] Ja for å si det slik så var jeg jo en skikkelig datanerd for lenge siden. Og klarer på mange måter ikke å holde meg unna. Tidligere var jeg på IRC daglig:) En filmklipper har vi desverre ikke. Det kan være du får det fra Freia? De har jo sånn filmsjokolade M, og det forundrer meg ikke om de har slike liggende som pr gimmics. Einar Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvilken type er det? Så skal jeg sjekke det opp. Einar. 7434857[/snapback] En slik. 7436223[/snapback] Det har vært litt problemer med denne modellen. Mange feil skyldes at sete mangler i pakken. Dette ordner vi opp i hvis det skjer. Einar. Lenke til kommentar
preje Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Alle nettbutikker, og vanlige butikker, kan bli bedre på service og ikke minst på valg av produkter de selger. Som kunde kan det være lurt å kjøre produktet gjennom Google en tur før man legger inn bud eller gjør et kjøp. På den måten reduseres muligheten for å sitte med en bismak i munn når man mottar varen. Tidlig i høst kjøpte jeg et par høyttalere på netthandelen, Dynavoice F-6 High Glossy. Disse hadde jeg først sett i bladet Lyd&Bilde, og fant etterhvert endel info på nettet. Og til en pris i underkant av 1000-lappen, blir man jo nysgjerrig på hva dette er. Dessverre var de utsolgt både på Komplett.no, Pcutstyr.no, og til og med Fynda.se. Jeg ga opp, men etter en stund dukket de opp på nettopp Netthandelen. Tok ikke lange tiden før jeg vant en budrunde, betalte 968,- inkludert frakt og eksp.gebyr, og hentet de på posten 5 dager senere. Ved første lytting ble jeg bare sittende å glise og så vet jeg at med innspilling vil de bare bli bedre og bedre, noe som er tilfelle den dag i dag Jeg er meget fornøyd med produktet, selv om det ser litt "billig" ut på nært hold. På avstand ser de dyre og eksklusive ut, og lyden oppfattes overhodet ikke som billig. Har fått skryt av venner både om lyd og utseendet på de, så sålangt har det vært et bra kjøp. Og holder de ett år eller to, er jeg fornøyd. All ros til Netthandelen for en enkel og grei handel. Hører på høyttalerne hver dag, og er like forbløffet over lyden hver gang Finnes det noen andre der ute som har kjøpt Dynavoice F-6, og som har noen erfaringer dere vil dele, positive eller negative, så hadde det vært interessant å høre de. Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hyggelig å høre at du er fornøyd. Ta bare kontakt om det skulle være noe problemer. Vil nok håpe og tro at de varer mer en 1 år eller 2:) Einar. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei Jeg kjøpte i Oktober ett Høyttalersystem, Proson Tower 25, og siden jeg ikke hadde en projektor så ble pakken med de høyttalerne stuet bort uåpnet på datarommet mitt. nå har jeg endelig fått meg en projektor og tenkte da at det var på tide å sette opp surround-anlegget. da jeg åpnet esken og tok ut senter-høytt. la jeg merke til at det var noe som ikke stemte da grillen på denne hadde noen flekker med hvitt dun på seg. tok av grillen og fant dette under grillen. jeg sjekket resten av høyttalerne og for å si det mildt, jeg ble sjokkert. se selv.. Se alle bildene her som dere tydelig kan se så er alle unntatt en høyttaler angrepet av mugg/råte, jeg har ikke tatt meg bryet med å ta av plasten og sjekke resten av høyttalerne. siden papp-kartongen er hel og viser ingen tegn på vannskade eller andre skader så må de høyttalerne blitt skadet ved fabrikken eller lageret til produsenten.. Einar @ netthandelen, dette burde vel være grei skuring på å få byttet til ett nytt sett eller? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg trodde jeg hadde kjøpt fra netthandelen før (for lenge siden), men viste seg at jeg ikke hadde konto.. Men, jeg lagde meg konto og bydde litt, men jeg vant ikke. Så gikk det noen uker og i går, surfet jeg der igjen, så en THX forsterker, trykket litt rundtom og trodde jeg var tilbake... Det jeg tabbet meg ut på, var at jeg bydde da på en annen forsterker (samme merke og samme farge).. Dere vet hvordan det er, hehe.. litt trøtt og "wow, bra deal!", men jeg bydde jo på noe jeg ikke ville ha/kunne bruke.. Anyhow, jeg sendte kontaktskjema til netthandel og spurte om jeg kunne angre kjøpet, før jeg hadde mottatt varen. Fikk beskjed om at jeg kan angre 3 kjøp, før jeg får kontoen stengt. Om kontoen blir stengt, må jeg betale 65kr elns for å åpne den. Anyhow, jeg ble til slutt overbydd (var en sånn 3 høyeste budene vinner), så jeg trengte ikke å benytte meg av angrefrist. Derimot, ble jeg positivt overrasket over innstillingen til netthandelen. Er litt teit at folk tidligere i tråden klager på at netthandelen tjener penger på frakt.. Om du misliker at andre tjener penger på noe, hvorfor gjør du det ikke gratis selv, for andre? Du kan sikkert kjøpe et speil på netthandelen... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) "angre 3 kjøp før man blir utestengt"? Er ikke dette totalt imot all normal skikk og lov på retur og angrerett? Høres bare helt fjomp ut! Mye av det som blir kjøpt havner vel bare på et roteloft el. Er vel mest en mani på linje med spillegalskap og folk som kjeder seg.. Kan vel også trekke en linje til Tv-shop konsepte hvor "halve" USA's husmødre på 80'+ tallet ringte inn og kjøpte alle mulige jalle ting som var... Nei skal jeg handele dill så tar jeg meg heller en tur på byen og får litt sosial omgang i samme sleng! Sikkert mange som føler at jeg skriver stikker dem.. men-men... Uannsett så er det bare å gratulere netthandel med en konsept som har gitt dem sukksess og jeg klandrer dem på ingen måtte for å utnytte et marked og tjene penger på det. Men det overrasker meg at det er så mange som sitter å handler ting som de knapt vet hva er.. Endret 13. desember 2006 av Blacki Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Grunnen til at de stenger deg ut etter mange angreretter er vel at da er det dyrere å ha deg som kune enn å bli kvitt deg... Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Grunnen til vi har den regelen er at det desverre finnes endel mennesker som synes det er morsom å by, men aldri skal ha noe av varene. Dete betyr at de ødelegger for de som er på 2 plass. Når en kunde unlater å innbetale 3 fakturaer blir den automatsik blokkert. Tar kunden kontakt og kommer med en god forklaring åpner vi kontoen igjen hvis det er grunn for det. Einar. Lenke til kommentar
selte8 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 jeg synes virkelig dere bør gjøre rede for hvorfor det ikke står på forsiden at varene kanskje ikke kommer frem til jul. Det er hovedsakelig julegaver folk handler nå og de fleste butikker har 14. eller enda seinere som siste bestillingsfrist. Det er derfor ingen selvfølge at alle vet at netthandelen har opp til 11+ dagers leveringstid. Det er nok fint å selge mange varer i julen, men kunder som ikke får pakken sin til julaften kommer nok ikke tilbake! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Fant et fint bilde på siden deres... Lenke til kommentar
selte8 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 joda, fint bilde det, men jeg lurte mer på hvorfor det ikke står noe på forsiden. Er ikke dette vesentlig informasjon sånn rett før julaften? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 joda, fint bilde det, men jeg lurte mer på hvorfor det ikke står noe på forsiden. Er ikke dette vesentlig informasjon sånn rett før julaften? 7494819[/snapback] Jeg skjønner hva du mener... Posten har nok å gjøre om dagen! Du kan si at alle ledd i prosessen kan bli forsinket 1-2 dager og hvis du tar utgangspunkt i en 5-dagers uke (virkedager) og det vanligvis går 3-4 dager før du har pakken må du regne opptil dobbe tid nå og siden vi står like foran nok en helg så er det ikke alle som får pakker som bestilles nå før jul. En liten notat hadde jo såklart ikke skadet. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Er stadig like forbløffet over hva auksjonsgalskapen gjør med folk. Satt tilfeldigvis et par minutter og kikket på en tremanns budkrig over en LG 50" Plasma til den nette sum av 23 700,- penger. Unektelig en lekker skjerm, men den koster nå en gang bare 14.995,- på Komplett om dagen. Skumle greier. Nesten som å ha tillatelse til å trykke penger... Samtidig er det andre ting som har stabilisert seg et godt stykke under markedsprisen. Bl.a. er netthandelen stort sett tusenlappen billigere enn nærmeste alternativ på en god DVD-opptaker, også fra LG, men de fortsetter tross alt å selge den så de tjener vel penger der óg. Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 joda, fint bilde det, men jeg lurte mer på hvorfor det ikke står noe på forsiden. Er ikke dette vesentlig informasjon sånn rett før julaften? 7494819[/snapback] For å si det slik så er det livsfarlig å garantere noe pga av at skjer av og til noe uforutsigbart og da blir kunden svært oppgitt. Dermed er den tegningen som vist dekkende nok. Jeg tror forsatt at de som har betalt før mandag vil få pakken til jul, hvis de bor sør fro trondheim. Deretter begynner det å spøke:) Einar Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Får vi se masse salg av dingsebomser nå på nyåret? Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det blir vel endel ja. Men har ikke helt oversikten over hva som kommer inn. Jobber ikke stort med innkjøp selv. Einar Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det blir vel endel ja. Men har ikke helt oversikten over hva som kommer inn. Jobber ikke stort med innkjøp selv. Einar 7587343[/snapback] trenger litt av vært jeg Host* leilighet på steinkjer for... hark* 1kr Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hehe, jeg har nok ikke noe der desverre. Ha et godt nytt år. Einar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå