Gå til innhold

Netthandelen.no "Offisiell" diskusjonstråd....

Anbefalte innlegg

Vant for en tid tilbake budet på et IP Camera. Har søkt på nett etter hvilket firma som har laget dette for å finne eventuelle nye firmware til det. Har ikke greid å finne noe enda. Ringte så til netthandelen for å forhøre meg der, men der ville de ikke ut med hvor jeg kunne skaffe dette. Noen her som kan hjelpe?

7411266[/snapback]

Jeg skal sjekke dette opp.

Einar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns det er rimelig patetisk det at de driver og klipper inn høyttalerne overalt, eller bertene de limer inn rundtomkring.. Skal de drive med bildemanipulering bør de ihvertfall være gode på det:-P

7168204[/snapback]

Ser mer ut som de har klippet høyttalerne (produktet) inn i bildene.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
En ting jeg alltid har lurt på. Er hvorfor to har greid å bud det samme og den ene taper...

Har faktisk greid det ett par ganger...

7418205[/snapback]

Det går på tid.

Dvs at en vil alltid legge inn budet før den andre, og dermed vil den som har lagt inn først vinne. Hvis du ser på klokkeslettet vil du se at persoenn som vinner får lagt inn først. noen ganger står det samme klokkeslett også til og med. Men da går det på millisekunder osv.

Einar

Lenke til kommentar
Vant for en tid tilbake budet på et IP Camera. Har søkt på nett etter hvilket firma som har laget dette for å finne eventuelle nye firmware til det. Har ikke greid å finne noe enda. Ringte så til netthandelen for å forhøre meg der, men der ville de ikke ut med hvor jeg kunne skaffe dette. Noen her som kan hjelpe?

7411266[/snapback]

Jeg skal sjekke dette opp.

Einar

7417978[/snapback]

Bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Syns han som klipper inn damene i høytalerreklamene burde fått sparken, makan til elendige Photoshop skills skal man lete lenge etter :p

Eller veldig fin forretning du driver :)

Lenke til kommentar
Syns han som klipper inn damene i høytalerreklamene burde fått sparken, makan til elendige Photoshop skills skal man lete lenge etter :p

Eller veldig fin forretning du driver :)

7427776[/snapback]

Takker for det, fikk nettopp også svar fra vår leverandør av kamera.

Dette er hva de sier:

The current firmware is the most update. So you don’t need to update it.

skal snakked med han som tar seg av bildene også og tipse han:)

Einar

Lenke til kommentar

Huff...måtte slette Netthandelen fra mine favoritter....Greide ikke og la være og legge inn bud når jeg hadde den siden oppe...Endte opp med mye som jeg ikke har bruk for overhodet..Var også endel ting som ikke funka men koster mer og sende tilbake enn det jeg ga for de da... :roll:

Lenke til kommentar
Huff...måtte slette Netthandelen fra mine favoritter....Greide ikke og la være og legge inn bud når jeg hadde den siden oppe...Endte opp med mye som jeg ikke har bruk for overhodet..Var også endel ting som ikke funka men koster mer og sende tilbake enn det jeg ga for de da... :roll:

7427923[/snapback]

Husk at hvis du har problemer med en vare så skal ikke du belastes for returporto. Så det er dumt å la være å klage.

Bare gjør det i dag:)

Einar.

Lenke til kommentar

hei!

Jarle her...

Etter å ha lest til side 3 (for et ork) så har jeg fått et litt mer positivt inntrykk av netthandelen.

Når jeg "forlot" netthandelen for ca. 3 år siden syntes jeg det var mye unødvendig "tulleprodukter", og etter det har jeg nesten ikke vært innom der. Kanskje jeg skal begynne ta en titt innom innimellom.

Selv har jeg handlet 200stk saftis, sånn i pose som man knekker i to deler :D

En dremel-lookalike

Et lodde-sett med bolt og pistol

Et kompaktannlegg som ga meg en veldig plastikk-følelse... (weimann het det)

En natt på Tvedestrand Fjordhotell til kr.60

Tja, er ikke så mye mer å si enn at jeg har fått hva jeg har betalt for på alle måter.

Ser dere har flere interessange auksjoner nå enn for 3 år siden, i hvertfall for mitt vedkommende.

Ha en fin dag!

edit:

En annen ting jeg har lagt merke til og som jeg syntes er fint er at dere legger ut mange store fine bilder av produktene fra alle slags vinkler og nærbilder og slikt...

Et godt eksempel på det er Dette IP-kameraet der dere har tatt bilde av konfigurasjonen og hvordan bilde blir og slikt. Det gjør det mye enklere for oss å se hva vi byr på.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
hei!

Jarle her...

Etter å ha lest til side 3 (for et ork) så har jeg fått et litt mer positivt inntrykk av netthandelen.

Når jeg "forlot" netthandelen for ca. 3 år siden syntes jeg det var mye unødvendig "tulleprodukter", og etter det har jeg nesten ikke vært innom der. Kanskje jeg skal begynne ta en titt innom innimellom.

Selv har jeg handlet 200stk saftis, sånn i pose som man knekker i to deler :D

En dremel-lookalike

Et lodde-sett med bolt og pistol

Et kompaktannlegg som ga meg en veldig plastikk-følelse... (weimann het det)

En natt på Tvedestrand Fjordhotell til kr.60

Tja, er ikke så mye mer å si enn at jeg har fått hva jeg har betalt for på alle måter.

Ser dere har flere interessange auksjoner nå enn for 3 år siden, i hvertfall for mitt vedkommende.

Ha en fin dag!

edit:

En annen ting jeg har lagt merke til og som jeg syntes er fint er at dere legger ut mange store fine bilder av produktene fra alle slags vinkler og nærbilder og slikt...

Et godt eksempel på det er Dette IP-kameraet der dere har tatt bilde av konfigurasjonen og hvordan bilde blir og slikt. Det gjør det mye enklere for oss å se hva vi byr på.

7428024[/snapback]

Hei Jarle.

Jeg er enig med deg. For 3 år siden var vi ganske ferske. Den første auksjonen vi hadde var 16 august 2002. Så vi har ikke holdt på så veldig lenge.

Men som du sier for 3 år siden var det mye dårlige produkter. Jeg vil påstå at mesteparten var jalla.

Det har vi jobbet aktivt med å få fjernet, og vi har fått opp kvalitteten betraktelig. Viste du at vi var hele 5 person på reklamasjonsavdelingen tidligere? Nå er vi bare 1 person, og i tillegg har vi økt salget betydelig.

Hyggelig at du liker bildene våres. Vi jobber aktivt med å få så gode bilder fra våre leverandører som mulig, samt at vi tar noe selv.

Er det noe du lurer på må du gjerne sende meg en epost til einar ( @ ) netthandelen.no

Vi snakkes.

Einar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...