Gå til innhold

Netthandelen.no "Offisiell" diskusjonstråd....

Anbefalte innlegg

Fikk for en liten time siden telefon fra Einar, DL.

Han ville selvfølgelig beklage det som hadde skjedd og rydde opp i alt rotet. Nå viser deg seg at Netthandelen har fått inn den modellen de ikke kunne erstatte i sommer. Det betyr for min del at jeg endelig kan få de høyttalerene jeg har vært på jakt etter! Fikk en liten kompensasjon i tilleg også da... :thumbup:  :thumbup:

Det virket som DL var klar over situasjonen på kundeservice, og han kunne betrygge meg med at "proffe" folk var på vei inn.

Jeg er fremdeles litt skeptisk, :hmm:  men Netthandelen har hvertfall en DL som vet å yte service og er serdeles hyggelig! Kanskje du bør ta deg av kundeservice Einar!?

7349327[/snapback]

hahaha, skulle gjerne ha tatt kundeservicen, men det blir det for lite tid til. Jeg sjekker innom litt i ny og ne for å følge med litt. Men vi er hele 60 stk her hos oss nå så vi må fordele oppgavenen broderlig.

Ellers savner jeg den siste mailen din på hva du ønsket å gjøre. Den kommer vel etterhvert.

Einar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En del folk bør være litt mer kritiske til hvor mye de byr på produkter hos netthandelen.

7337459[/snapback]

Tja, sånn er det med alle auksjoner. Det er alltid noen som byr det de tror varen er verdt.

Men det er jo egentlig ikke noe stort problem for oss andre. Skulle vi tape en auksjon pga andre sine sinnsyke bud, så får jo vi bare finne den butikken som selger billigst og kjøpe produktet der.

For netthandelen sin del er jo høye bud selvfølgelig en fordel. De tjener mere penger og får råd å ta inn dyrere produkter (til fordel for oss) uten å gå på en kjempesmell hvis det skulle selge dårlig.

Lenke til kommentar
En del folk bør være litt mer kritiske til hvor mye de byr på produkter hos netthandelen.

7337459[/snapback]

Tja, sånn er det med alle auksjoner. Det er alltid noen som byr det de tror varen er verdt.

Men det er jo egentlig ikke noe stort problem for oss andre. Skulle vi tape en auksjon pga andre sine sinnsyke bud, så får jo vi bare finne den butikken som selger billigst og kjøpe produktet der.

For netthandelen sin del er jo høye bud selvfølgelig en fordel. De tjener mere penger og får råd å ta inn dyrere produkter (til fordel for oss) uten å gå på en kjempesmell hvis det skulle selge dårlig.

7350341[/snapback]

Enig at man må være forsiktig og jeg mener folk bør undersøke prisene på forhånd og legge seg lavere i budene.

Det er både vi og dere tjent med.

Da handler dere igjen og igjen.

Einar.

Lenke til kommentar

hehe...

Har ikke sett det så ofte :p

Leste på digi.no at det går store penger i svingene hos dere :cool:

Bra, men hadde vært greit om dere hadde delt opp netthandelen litt. F.eks

En elektrisk avdeling, en bruktavdeling/demovarer, klær, masse skrot sia, sport osv :thumbup:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
hehe...

7380671[/snapback]

Ja det må du begynne med:)

hahaha.

Jeg hadde håpet det var produktene du likte ikke modellen. Den kan jeg jo ikke selge. hahahaha.

Einar

7380688[/snapback]

Selge eposten/telefonnr hennes :p

Minstebud 1kr

lyn auksjon

5 høyeste bud vinner :p

*Edit*

Les ett tidligere innlegg lengre opp, har dere noen slike planer?

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
hehe...

Leste på digi.no at det går store penger i svingene hos dere  :cool:

Bra, men hadde vært greit om dere hadde delt opp netthandelen litt. F.eks

En elektrisk avdeling, en bruktavdeling/demovarer, klær, masse skrot sia, sport osv  :thumbup:

7380671[/snapback]

Hei der, vi får nok ikke noe auksjon på ho dama desverre, selv om det hadde vært spennende.

Ellers kommer det snart 4 kategorier snart på det du etterspør. Så det skal være ivaretatt.

Ellers har vi fikset opp i kategoriene våres slik at det lettere skal være å finn edet du er ute etter. Du kan jo også bruke søke funksjonen.

Ja det går unna nå før jul.

Einar.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne ønsket at mulighet for å hente varer ble noe utvidet. Det hadde vært kjekt å spart 300-400 i frakt for høyttalere når man bor 20min unna....

7391518[/snapback]

Syns man kunne fått hentet alle ordrer viss man ville :thumbup:

Også at man kunne få valgt om man ville ha dags ordre, weekend ordre eller ukes ordre :yes:

Lenke til kommentar
Skulle gjerne ønsket at mulighet for å hente varer ble noe utvidet. Det hadde vært kjekt å spart 300-400 i frakt for høyttalere når man bor 20min unna....

7391518[/snapback]

Syns man kunne fått hentet alle ordrer viss man ville :thumbup:

Også at man kunne få valgt om man ville ha dags ordre, weekend ordre eller ukes ordre :yes:

7391663[/snapback]

Mye interessante tanker her, og ja vi har også tenkt på dette.

Det vil nok ikke være helt utenkelig at dette blir implementert i våre systemer.

Einar.

Lenke til kommentar

Har handla der endel med jevne mellomrom, og også returnert varer. Mitt inntrykk av kundeservice er at dem ikke er noe værre enn andre nettbaserte firmaer. Og det faktum at dem faktisk aktivt diskuterer varer og problemer med brukere på et forum som dette underbygger det inntrykket jeg har om at dette er en serviceinnstilt bedrift..

Noe er jalla, noe er veldig bra. Sånn er det vel i mange butikker. Sjekker du litt rundt omkring på nettet om varen du har tenkt å kjøpe så finner du som regel ut endel om kvaliteten før du byr :)

Lenke til kommentar
Mulighet for å selv kunne velge dagsordre, weekendordre og ukesordre er en ganske genial ide` ja. Da vil Dere nok kapre mange kunder som synes frakt/ekspedisjonsgebyr er litt dyrt hos Dere. Jeg tror Dere kommer til å spare/tjene på det i det lange løp.

7398396[/snapback]

Ja jeg kan være enig i dette.

Vi får ta det opp i diskusjon.

Men det kommer nok ikke med allerførste.

Einar

Lenke til kommentar

Vant for en tid tilbake budet på et IP Camera. Har søkt på nett etter hvilket firma som har laget dette for å finne eventuelle nye firmware til det. Har ikke greid å finne noe enda. Ringte så til netthandelen for å forhøre meg der, men der ville de ikke ut med hvor jeg kunne skaffe dette. Noen her som kan hjelpe?

Endret av Sjenever
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...