Hefla Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Så går det 3 dager så er det en kune som har benyttet seg av angrefristen og sender 1 stk vare tilbake på lageret. Det betyr at da har vi en vare som vi kan selge igjen. 7198565[/snapback] Er det da oppgitt at det er en vare som har vært tilbakelevert på angrefristen, eller selger dere potensielt brukte produkter som nye? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Så går det 3 dager så er det en kune som har benyttet seg av angrefristen og sender 1 stk vare tilbake på lageret. Det betyr at da har vi en vare som vi kan selge igjen. 7198565[/snapback] Er det da oppgitt at det er en vare som har vært tilbakelevert på angrefristen, eller selger dere potensielt brukte produkter som nye? 7270319[/snapback] Produkter som har blitt returnert på angrefristen blir ofte solgt som nye. Dette er vanlig praksis hos mange nettbutikker. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Så går det 3 dager så er det en kune som har benyttet seg av angrefristen og sender 1 stk vare tilbake på lageret. Det betyr at da har vi en vare som vi kan selge igjen. 7198565[/snapback] Er det da oppgitt at det er en vare som har vært tilbakelevert på angrefristen, eller selger dere potensielt brukte produkter som nye? 7270319[/snapback] Produkter som har blitt returnert på angrefristen blir ofte solgt som nye. Dette er vanlig praksis hos mange nettbutikker. 7271582[/snapback] Uansett er det ikke lov! Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Så går det 3 dager så er det en kune som har benyttet seg av angrefristen og sender 1 stk vare tilbake på lageret. Det betyr at da har vi en vare som vi kan selge igjen. 7198565[/snapback] Er det da oppgitt at det er en vare som har vært tilbakelevert på angrefristen, eller selger dere potensielt brukte produkter som nye? 7270319[/snapback] Sett at en vare kommer i retur pga av angrefristen og varen ikke er åpnet så selger vi den på nytt igjen. Er det en vare som kommer i retur og er brukt gjør vi det ikke. einar Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Netthandelen_Norge_AS : Har ett spørsmål angående dette Produktet. Dere skriver følgende: "Vi har utlevert en slik sykkel for test, og de foreløpige tilbakemeldingene lyder slik " og lengre nede skriver dere "Begge motorene fikk bra dreiemoment etter noe innkjøring, og fungerer tilfredsstillende. Begge er sterke nok for nybegynnere og lett viderekomne. Motorene er mye sterkere en vanlige ”gatemopeder” og begge syklene var lettkjørte." Dere skriver først at EN sykkel blei utlevert så er det plutselig TO sykkler og motorer. Hva skjedde med den andre sykkelen ? Så skrivere dere at test kjøreren blei "nr 2 i NMK mesterskapet 2005" Hvilken gren ? Motocross,speedway/rundbane ? Liker å vite hvem som anbefaler produkter før jeg kjøper. 7212019[/snapback] Skal sjekke det opp på mandag. Send meg gjerne en epost til einar ( @ ) netthandelen.no for å minne meg på det. Einar 7219291[/snapback] Nei vi tar det heller her så alle kan se svaret ditt. Sikkert noen andre også som kan falle for fristelsen å kjøpe en slik en. 7262331[/snapback] skulle gjerne ta det her, men jeg vet ikke hvilket produkt det er snakk om, så da blir det ikke lett. Einar 7270133[/snapback] Hvis du hadde trykket på linken så hadde du sett det. Men det er snakk om crossykkelen deres altså dette produktet --> http://netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=91657 Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 7270133[/snapback] Hvis du hadde trykket på linken så hadde du sett det. Men det er snakk om crossykkelen deres altså dette produktet --> http://netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=91657 7286223[/snapback] Det er nok klippet inn fra denne artikkelen og det ser ut som om han Stian er Speedway kjører. http://www.yamoto.no/Cross%20125%20sx.htm Einar Lenke til kommentar
Burre99 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Heisan. Jeg har et par større handler på nettauksjonen.no Jeg må si meg relativt godt fornøyd med varene og leveringstid. Men siden vi har en service innstilt herre fra netthandelen her, så kan jeg ikke hel dy meg for å komme med et par innspill om deres produkt. Kjøpte varer for ca 1 år siden, varer for ca 2500.- ink. frakt. Der var det jo ymse produkter. Mange var helt ok, men så hadde vi noen som dro fryktelig ned snittkarakteren. 1 klokke av merke SINTE EL Backlight, denne virket ca 11 timer. Byttet batteri, men levetiden på den var vel ca en uke. 2 GMT Pussemaskin. Denne skulle jeg bruke til et stuebord. Men dessverre så klarte den bare halve bordet før den streiket. (Byggmakker neste ) Problemet er vel at når prisene blir lavere enn porto og gebyrer så klager man bare ikke, det blir jo nare dyrere, og mye arbeid. Men om Netthandelen har løsning på dette så er jo det hyggelig. Problemet er at jeg ikke fant dette forumet før i kveld. Generelt kan jeg anbefale å bruke netthandelen. Men du må sette av en hel dag slik at porto og gebyrer blir lave pr. produkt. Jeg har fortsatt duftlys og tannbørster fra handelen i fjor Til slutt vil jeg si at det er sporty av Netthandelen svarer på kritikken som kommer frem på dette forum. Jeg er sikker på at det er mange tusen fornøyde kunder som har handlet hos dere Hilsen Burre Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Heisan. Jeg har et par større handler på nettauksjonen.no Jeg må si meg relativt godt fornøyd med varene og leveringstid. Men siden vi har en service innstilt herre fra netthandelen her, så kan jeg ikke hel dy meg for å komme med et par innspill om deres produkt. Kjøpte varer for ca 1 år siden, varer for ca 2500.- ink. frakt. Der var det jo ymse produkter. Mange var helt ok, men så hadde vi noen som dro fryktelig ned snittkarakteren. 1 klokke av merke SINTE EL Backlight, denne virket ca 11 timer. Byttet batteri, men levetiden på den var vel ca en uke. 2 GMT Pussemaskin. Denne skulle jeg bruke til et stuebord. Men dessverre så klarte den bare halve bordet før den streiket. (Byggmakker neste ) Problemet er vel at når prisene blir lavere enn porto og gebyrer så klager man bare ikke, det blir jo nare dyrere, og mye arbeid. Men om Netthandelen har løsning på dette så er jo det hyggelig. Problemet er at jeg ikke fant dette forumet før i kveld. Generelt kan jeg anbefale å bruke netthandelen. Men du må sette av en hel dag slik at porto og gebyrer blir lave pr. produkt. Jeg har fortsatt duftlys og tannbørster fra handelen i fjor Til slutt vil jeg si at det er sporty av Netthandelen svarer på kritikken som kommer frem på dette forum. Jeg er sikker på at det er mange tusen fornøyde kunder som har handlet hos dere Hilsen Burre 7293657[/snapback] Hyggelig at du er litt fornøyd, men du er jo ikke 100 % fornøyd og det må vi jobbe videre. Helt klart vi har løsninger på disse varene du har kjøpt. Det du enkelt gjør er å logge deg inn på netthandelen.no og gå inn på "min side". Der velger du angre/retur, dereter markerer du din faktura og produktene du er missfornøyde med. Da vil de på kundeservice ta stilling til hva de vil gjøre videre med saken din. Dette skal være en enkel grei løsning for deg som kunde. Og jeg setter pris på om du gjør dette. Vår innkjøpere blir målt opp etter inntjening, returer , klager osv. Så kommer det klager på en innkjøpers produkter skjerper det han også videre. Så vær grei å gjør det:) Einar Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Så går det 3 dager så er det en kune som har benyttet seg av angrefristen og sender 1 stk vare tilbake på lageret. Det betyr at da har vi en vare som vi kan selge igjen. 7198565[/snapback] Er det da oppgitt at det er en vare som har vært tilbakelevert på angrefristen, eller selger dere potensielt brukte produkter som nye? 7270319[/snapback] Produkter som har blitt returnert på angrefristen blir ofte solgt som nye. Dette er vanlig praksis hos mange nettbutikker. 7271582[/snapback] Demovarer (hørt det ordet før?) B-vare Så de blir nok ikke solgt som nye så lenge de er brukt. Men har hørt en del tilfeller om dette og har derfor slutta og handle der. Vanskeligere er det ikke! Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 En del folk bør være litt mer kritiske til hvor mye de byr på produkter hos netthandelen. Jeg var for få minutter siden vitene til et skrekkeksempel hvor en kunde bydde kr. 1700 for et sett Proson Tower 25 surroundhøyttalere. Inklusive frakt og netthyandelens ekspedisjonsgebyr kommer dette kjøpet på nærmere kr. 2000,-. Til sammenligning selger Komplett nøyaktig samme varen for kr. 995,- og til en fraktpris som er halvparten av hos netthandelen..... Komplett har forøvrig 14 stk. på lager av denne i dette øyeblikk og leverer ganske mye raskere enn netthandelen. Det er ofte veldig greit å bruke hodet..... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 var det denne auksjonen du tenker på? uansett han som bydde på de høytt. har trolig ikke sjekket opp hva normalprisen på det settet ligger på. jeg gjorde det da jeg handlet og fikk etter en uke det samme settet for 720,- pluss frakt. mon tro om det er på tide å pakke ut settet? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 var det denne auksjonen du tenker på? uansett han som bydde på de høytt. har trolig ikke sjekket opp hva normalprisen på det settet ligger på. jeg gjorde det da jeg handlet og fikk etter en uke det samme settet for 720,- pluss frakt. mon tro om det er på tide å pakke ut settet? 7339874[/snapback] Kan nok stemme at det var den auksjonen ja. Det svarer seg veldig å sjekke hva som er "vanlig" utsalgspris hos andre butikker før man går berserk og byr. Og på toppen av det hele så skriver jo faktisk netthandelen følgende på den aktuelle auksjonssiden: "Søk på Proson Tower 25 eller Dynavoice F3 for å finne prisnivået på denne i Norge" Noen er nok litt for ivrige på auksjon... Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 var det denne auksjonen du tenker på? uansett han som bydde på de høytt. har trolig ikke sjekket opp hva normalprisen på det settet ligger på. jeg gjorde det da jeg handlet og fikk etter en uke det samme settet for 720,- pluss frakt. mon tro om det er på tide å pakke ut settet? 7339874[/snapback] Kan nok stemme at det var den auksjonen ja. Det svarer seg veldig å sjekke hva som er "vanlig" utsalgspris hos andre butikker før man går berserk og byr. Og på toppen av det hele så skriver jo faktisk netthandelen følgende på den aktuelle auksjonssiden: "Søk på Proson Tower 25 eller Dynavoice F3 for å finne prisnivået på denne i Norge" Noen er nok litt for ivrige på auksjon... 7340855[/snapback] Hei der. Det hører nok med til sjeldenheten at varer går over butikkpris. I snitt betaler folk hos oss det samme som en butikk betaler i innkjøpspris. Jeg har tidligere i dag sjekket opp endel priser på hvitevarer og ser at våre snittpriser ligger som regel 20 - 30 % lavere en blant annet Expert, Elkjøp osv. Einar Lenke til kommentar
hagern Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har ikke lest igjennom alle trådene er, men vil sterkt fra råde alle til å handle på Netthandlen.no. Spesielt gjelder dette det jeg kaller "bruks" gjenstander. Følgende har jeg kjøpt hos netthandelen under denne kategorien, sykkel og 2 par Proson høyttalere og en 12" subwoofer! Når det gjelder sykkelen så alt ut til å være i skjønneste orden helt til jeg begynnte å sykle med den. Tipper jeg syklet ca en mil før kjede røk. Tenkte vell at dette er slikt som kan skje, etter mye krangling med norges desidert dårligste kundeservice fikk jeg ny sykkel. Siden det var sent på sesongen moterte jeg ikke opp sykkelen før våren etter. Syklet igjen ca. en mil, igjen røk kjedet samt en av taggene på tannhjulene forran. Da måtte jeg igjennom samme runden med kundeservice, i tillegg ble jeg så frustrert og forbanna over å ikke komme noen vei at jeg ringte dagligleder. Fem minutter etter samtalen med dagligleder fikk jeg en telefon fra en på kundeservice som sa han nå kun trengte kontonr. slik at de kunne føre tilbake penger. KONKLUSJON OM VARE: SKROT Neste bestilling var alt av høyttalere. Først fikk jeg et par Proson Libra 1004, det første jeg møter når jeg åpner pakken var missfargede fronter. De skulle vært mørke grå, mine var et sted mellom grønn og grå. Et par dager gikk og jeg fikk et par Proson Reality MK63 tror jeg de heter og subben, siden det var sommerferie hadde jeg ikke anledning til å bare teste høytalerene. Bare for å sjekke at de virket, alle spilte så jeg regnet med at alt var som det skulle, IGJEN! Etter mere testing da jeg kom hjem fra ferie viste det seg at delefilteret på Reality høytalerene hadde knukket tvers av. Det første jeg tenkte var frakt skade, så jeg tok kontakt med posten fylte ut skade skjema og returnerte høyttalerene. Tiden gikk og jeg hørte ingen ting, etter 3 uker ringte jeg kundeservice. De kunne fortelle meg at de hadde ført over penger til min konto siden var ikke lenger var på lager hos dem. På beste måte uten å bli for forbanna prøvde jeg å forklare at jeg akkurat hadde kjøpt resten av Reality serien på Hifi Center-kjeden så jeg hadde et komplett hjemmekino oppsett, og at jeg ikke ønsket pengene tilbake. Jeg ville ha de høyttalerene! Jeg prøvde å vise til kjøpsloven og at jeg hadde krav på retting eller tilsvarende var. Tilslutt ble jeg så irritert at jeg tok meg bryet med å ta kontakt med en jurist som kunne svare meg på hvilke rettigheter jeg hadde. Jeg fikk bekreftet det jeg trodde, netthandelen har ingen anledning til å bare "heve" kjøpet uten å konfrontere meg som kjøper. Sist men ikke minst har jeg en subwoofer som har en delvis defekt strømforsyning, har ikke skrudd noe på den, men jeg regner med at det er dårlig kontakt et sted. Netthendelen på sin side sier til meg: "Hvis du er så missfornøyd med våre produkter hvorfor handler du hos oss da?" Prøvde å forklare at det var så kort mellomrom mellom vunnede bud at jeg ikke hadde fått første varen hjem enda. Jeg har sterke misstanker om at mye av det de selger er B-Varer eller test varer. Et eksempel på dette er Proson Reality 69SA, dette er en vare Proson har i sine arkiver over gamle og utgåtte modeller. MITT RÅD TIL ALLE, HOLD DERE UNNA NETTHANDELEN FOR ENHVER PRIS!! Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har ikke lest igjennom alle trådene er, men vil sterkt fra råde alle til å handle på Netthandlen.no. Spesielt gjelder dette det jeg kaller "bruks" gjenstander. Følgende har jeg kjøpt hos netthandelen under denne kategorien, sykkel og 2 par Proson høyttalere og en 12" subwoofer! Når det gjelder sykkelen så alt ut til å være i skjønneste orden helt til jeg begynnte å sykle med den. Tipper jeg syklet ca en mil før kjede røk. Tenkte vell at dette er slikt som kan skje, etter mye krangling med norges desidert dårligste kundeservice fikk jeg ny sykkel. Siden det var sent på sesongen moterte jeg ikke opp sykkelen før våren etter. Syklet igjen ca. en mil, igjen røk kjedet samt en av taggene på tannhjulene forran. Da måtte jeg igjennom samme runden med kundeservice, i tillegg ble jeg så frustrert og forbanna over å ikke komme noen vei at jeg ringte dagligleder. Fem minutter etter samtalen med dagligleder fikk jeg en telefon fra en på kundeservice som sa han nå kun trengte kontonr. slik at de kunne føre tilbake penger. KONKLUSJON OM VARE: SKROT Neste bestilling var alt av høyttalere. Først fikk jeg et par Proson Libra 1004, det første jeg møter når jeg åpner pakken var missfargede fronter. De skulle vært mørke grå, mine var et sted mellom grønn og grå. Et par dager gikk og jeg fikk et par Proson Reality MK63 tror jeg de heter og subben, siden det var sommerferie hadde jeg ikke anledning til å bare teste høytalerene. Bare for å sjekke at de virket, alle spilte så jeg regnet med at alt var som det skulle, IGJEN! Etter mere testing da jeg kom hjem fra ferie viste det seg at delefilteret på Reality høytalerene hadde knukket tvers av. Det første jeg tenkte var frakt skade, så jeg tok kontakt med posten fylte ut skade skjema og returnerte høyttalerene. Tiden gikk og jeg hørte ingen ting, etter 3 uker ringte jeg kundeservice. De kunne fortelle meg at de hadde ført over penger til min konto siden var ikke lenger var på lager hos dem. På beste måte uten å bli for forbanna prøvde jeg å forklare at jeg akkurat hadde kjøpt resten av Reality serien på Hifi Center-kjeden så jeg hadde et komplett hjemmekino oppsett, og at jeg ikke ønsket pengene tilbake. Jeg ville ha de høyttalerene! Jeg prøvde å vise til kjøpsloven og at jeg hadde krav på retting eller tilsvarende var. Tilslutt ble jeg så irritert at jeg tok meg bryet med å ta kontakt med en jurist som kunne svare meg på hvilke rettigheter jeg hadde. Jeg fikk bekreftet det jeg trodde, netthandelen har ingen anledning til å bare "heve" kjøpet uten å konfrontere meg som kjøper. Sist men ikke minst har jeg en subwoofer som har en delvis defekt strømforsyning, har ikke skrudd noe på den, men jeg regner med at det er dårlig kontakt et sted. Netthendelen på sin side sier til meg: "Hvis du er så missfornøyd med våre produkter hvorfor handler du hos oss da?" Prøvde å forklare at det var så kort mellomrom mellom vunnede bud at jeg ikke hadde fått første varen hjem enda. Jeg har sterke misstanker om at mye av det de selger er B-Varer eller test varer. Et eksempel på dette er Proson Reality 69SA, dette er en vare Proson har i sine arkiver over gamle og utgåtte modeller. MITT RÅD TIL ALLE, HOLD DERE UNNA NETTHANDELEN FOR ENHVER PRIS!! 7347380[/snapback] Hei der. Ser du har vært svært uheldig her. 1. De sykklene vi solgte tidligere var av så dårlig kvalitet at jeg ikke gidder å bruke mer tid på de. Det var uansett noe ordentlig dritt. Nesten alle sykkelene har kommet i retur. 2. Jeg sjekket opp litt om de Proson Libra høytalerne du snakket om. Etter hva jeg kan se selger vi ikke i de høytalerene i mørke grå. Fargene vi har er: a) Calvados, b) Dark Cherry, c) Sort Eik, d) svart Vet ikke hvilken av disse du har kjøpt, men mørke grå selger vi ikke. 3. Ser at delfilteret er sprukket rett av, dette går jeg ut i fra vi har ordnet opp i. 4. Når det gjelder strømforsyningen som er defekt så skal vi også ordne opp i den også. Du skrev at du snakket med daglig leder , det er meg det. Hva var du du reagerte så kraftig på med vår tidligere samtale? Mitt forslag er at du sender meg en epost på einar ( @ ) netthandelen.no , så skal jeg personlig ringe deg. Sammen skal vi nok finne en løsning på dette. Vi kan jo ikke ha det slikt. Da håper jeg at jeg hører i fra deg. Einar Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Netthandelen.no + alkohol = ikke bra.. Har en kompis som har kjøpt masse ting i beruset tilstand, uten at han kan huske det dagen derpå Han har Kjøpt ting som kjølebagger (2), radio, fotball, klær, værktøy osv... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Fint at du som dagli leder er her inne på forumet Er litt tryghet i handler man gjør når man faktisk ser at en del selskaper faktisk er inne på forumer for å hjelpe kundene Netthandelen.no + alkohol = ikke bra.. Hender seg at det ikke er så bra ellers å... får liksom kjøpedilla delux av netthandelen Endret 24. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
hagern Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Netthandelen.no + alkohol = ikke bra.. Har en kompis som har kjøpt masse ting i beruset tilstand, uten at han kan huske det dagen derpå Han har Kjøpt ting som kjølebagger (2), radio, fotball, klær, værktøy osv... 7348231[/snapback] Nå skal det faktisk sies at jeg ikke hadde drukket alkohol, hvis det var det du siktet til. Var nok bare alt for godtroende! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Netthandelen.no + alkohol = ikke bra.. Har en kompis som har kjøpt masse ting i beruset tilstand, uten at han kan huske det dagen derpå Han har Kjøpt ting som kjølebagger (2), radio, fotball, klær, værktøy osv... 7348231[/snapback] Nå skal det faktisk sies at jeg ikke hadde drukket alkohol, hvis det var det du siktet til. Var nok bare alt for godtroende! 7348337[/snapback] Kjenner jeg deg? :S Lenke til kommentar
hagern Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Fikk for en liten time siden telefon fra Einar, DL. Han ville selvfølgelig beklage det som hadde skjedd og rydde opp i alt rotet. Nå viser deg seg at Netthandelen har fått inn den modellen de ikke kunne erstatte i sommer. Det betyr for min del at jeg endelig kan få de høyttalerene jeg har vært på jakt etter! Fikk en liten kompensasjon i tilleg også da... Det virket som DL var klar over situasjonen på kundeservice, og han kunne betrygge meg med at "proffe" folk var på vei inn. Jeg er fremdeles litt skeptisk, men Netthandelen har hvertfall en DL som vet å yte service og er serdeles hyggelig! Kanskje du bør ta deg av kundeservice Einar!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå